kitekatt Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hvor finner jeg slike i Oslo (evt. i nettbutikk) ? Har sett og sett i sentrum, men det er fjas på alle, eller så er de for høye. Jeg vil ha litt hæl, men ikke så mye slik at de er gode å gå med også lenge. Max 6 cm. Og jeg vil ikke ha snøring og dill. Helt klassiske støvletter. Trenger ikke å koste flere tusen, men opp mot 1500 er ok. Noen som vet?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Har du sjekket Lille Vinkel?
Smørblomsten Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Akkurat samme krav hadde jeg også, og etter leting i massevis fant jeg dem hos Bianco, kr 1500. Finnes i både svart skinn og i mørkbrunt. Begge er fine! Passe høy hæl, firkanta hæl. Superfine og meget klassiske!
Tropehus Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Det er vel kanskje litt utplukket nå på "våren"? Har du prøvd Grændsen skotøimagasin da? ..ellers vil jeg anbefale erverdige Ramona Skosalon i Markveien, de har solgt sko i samme bygg siden 1928 og har mye klassisk i god kvalitet. (men mye på salg nå! )Veldig god, gammeldags service. Eller Sannergaten sko? Også en butikk som ikke tilhører noe kjede og som har godt utvalg i støvletter.
honey21 Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Den finske skobutikken Pertti Palmroth på Steen og Strøm har mange fine, klassiske støvletter. Jeg har 3 par derfra. Siste par jeg kjøpte var på 70% salg. Fort deg! Skoene derfra er i skinn og er veldig gode å gå med. De har heller ikke superhøye heler.
kitekatt Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Den finske skobutikken Pertti Palmroth på Steen og Strøm har mange fine, klassiske støvletter. Jeg har 3 par derfra. Siste par jeg kjøpte var på 70% salg. Fort deg! Skoene derfra er i skinn og er veldig gode å gå med. De har heller ikke superhøye heler. Hvordan er prisene der da ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå