Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg slike i Oslo (evt. i nettbutikk) ? Har sett og sett i sentrum, men det er fjas på alle, eller så er de for høye. Jeg vil ha litt hæl, men ikke så mye slik at de er gode å gå med også lenge. Max 6 cm. Og jeg vil ikke ha snøring og dill. Helt klassiske støvletter. Trenger ikke å koste flere tusen, men opp mot 1500 er ok.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Har du sjekket Lille Vinkel?

Skrevet

Akkurat samme krav hadde jeg også, og etter leting i massevis fant jeg dem hos Bianco, kr 1500. Finnes i både svart skinn og i mørkbrunt. Begge er fine!

Passe høy hæl, firkanta hæl. Superfine og meget klassiske!

Skrevet

Det er vel kanskje litt utplukket nå på "våren"?

Har du prøvd Grændsen skotøimagasin da?

..ellers vil jeg anbefale erverdige Ramona Skosalon i Markveien, de har solgt sko i samme bygg siden 1928 og har mye klassisk i god kvalitet. (men mye på salg nå! :ler: )Veldig god, gammeldags service.

Eller Sannergaten sko? Også en butikk som ikke tilhører noe kjede og som har godt utvalg i støvletter.

Skrevet

Den finske skobutikken Pertti Palmroth på Steen og Strøm har mange fine, klassiske støvletter. Jeg har 3 par derfra. Siste par jeg kjøpte var på 70% salg. Fort deg! ;)

Skoene derfra er i skinn og er veldig gode å gå med. De har heller ikke superhøye heler.

Skrevet
Den finske skobutikken Pertti Palmroth på Steen og Strøm har mange fine, klassiske støvletter. Jeg har 3 par derfra. Siste par jeg kjøpte var på 70% salg. Fort deg! ;)

Skoene derfra er i skinn og er veldig gode å gå med. De har heller ikke superhøye heler.

Hvordan er prisene der da ca? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...