Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Da mener jeg den nye i den blå flasken med pynt... Jeg er usikker på hva jeg synes, men er veldig nysjerrig på denne. Prøvde den på håndleddet å da kom det litt på jakken min også, å lukten sitter i enda på jakken selv om det er to uker siden.
Mischa Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 I love it! Var litt usikker på den i begynnelsen, for den er ganske kraftig og lukter ganske sterkt av appelsin og kanel, men jeg syns den ble bedre etter at den hadde sittet en stund. Har kjøpt den på eBay så den venter på meg på posten nå. Godt mulig jeg blir lei den etter kort tid, men det er hvertfall en unik duft
Corrazy Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Hvis det er den jeg tror du mener blir den ikke stort mer enn en kraftig, litt kjedelig vanilje på meg.
Rexina Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Elsker lukta:) Kunne tenke meg den selv, men den er veldig sterk, så man kan ikke ha på så mye av den!
Gjest Borghild Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Den er nydelig! Mitt neste kjøp tror jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå