Grace Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Prøver å få koblet til et trådløst nettverkskort til pc`n. Sto først at man måtte bruke installasjons cd`n det gjorde jeg og det gikk greit. KOblet så til nettverkskortet, skrudde på pc`n igje og fikk beskjed om at en eller annen fil manglet og at jeg må gå til den og den adressen for å laste den filen. Men det går ikke, for innen jeg rekker det kommer det opp sånn blå skjerm med masse tekst etc. Avinnstallerte det nå, da funker jaffal pc`n igjen, men hvordan får jeg koblet til det nettverkskortet? Prøve igjen??
Gjest CD Man Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jobber med data. Dette høres ut som et problem vi har hatt på jobben. Av en eller annen grunn så får vi den blå skjermen du snakker om (blue screen). Ved å slå av bluetoothen, ble vi kvitt den blå skjermen. På noen Dell pcer så holder du ned FN og F2 tasten for å slå av bluetoothen,men det er selvfølgelig forskjell fra pcene.
Gjest Nedfall Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Er det ett usb adapter ? Prøvd å plugge det i etter at windows har startet opp ? Innstaller programvaren først.
Grace Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Er ikke usb, er en sånn annen som du kobler i bak. Har prøvd det ørten ganger nå men hjelper ikke får samme feil uansett. En på Hardware forumet mener det er feil på selve kortet. Jeg drar og bytter det i morgen og heller prøver å få kjøpt sånn usb sak.
Gjest a Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Når det kommer blue screen etter instalasjon av nytt maskinvare, er det som oftes, den nye maskinvaren er ustabil, eller driveren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå