BeautyQueen Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Noen som har bestilt herifra ?? www.giga-import.no , hvor lang tid tar det ? har bestilt en juicy bikini , bestilte den 13 februar og skal på hotel i helgen !.
BeautyQueen Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2008 Og forresten , vist den ikke kommer , er det noen andre plasser de selger badeklær nå egentlig , bikinier altså?
Grace Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har kjøpt noe derfra via qxl mener det gikk relativt fort. Men det var super dårlig fake det jeg bestillte da... Og på henvendelser til de i etterkant fikk jeg aldri svar.
amles Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Er de fake? Huff jeg bestilte "this is not a plasticbag" til 500kr!
Liskat Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Naar er det badetoeyet egentlig kommer ut i hyllene? Jeg bor I Storbritannia, og her kom det ut i hyllene i de stoerre kjedene for noen uker siden... begynner de ikke ta inn noe omtrent i disse tider?
BeautyQueen Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2008 Ja. Bikinien kostet 295. Men bor på en liten plass,ikke akkurat liten , men ikke akkurat storby heller. så de har ikke H&M her , men fikk mail fra de i går kveld ,sent. Og der sto at den ble sendt da , så den ble sendt i går. Vist den ikke kommer fram til i morgen , får jeg bare finne noe annet..:)har sikkert noe liggende da. Men er bikinien også fake??
Saeria Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Du må nok regne med det er fake ja. Jeg har sett litt på nett og funnet at det koster mellom 70 og 90$ bare for en del av bikinien, når det er snakk om en original. Se her: http://shop.nordstrom.com/C/6012811/0~2376...?origin=leftnav Endret 22. februar 2008 av Saeria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå