Gå til innhold

Sex? Ja takk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter at samboeren min kommenterte at jeg er "umettelig" begynte jeg å lure på om jeg tenker litt mye på sex. Jeg vil gjerne ha sex hver dag, ofte flere ganger om dagen, utforske hans og min seksualitet. Jeg leser om sex på nettet daglig (feks her inne på KG, erotikknett osv) og har personal-time med vibratoren min daglig. Jeg vil gå til anskaffelse av loveswing, leketøy og litteratur fordi jeg synes det er interessant og viktig å forske på egen seksualitet. Jeg tenker på sex nesten hele tiden, og skulle ønske jeg og kjærsten hadde mer sex, og mer spennende sex enn det vi har. Jeg er ung, så det er vel ikke unaturlig sånn sett, men nå lurer jeg på om andre har det sånn også`?

Min kjære synes jeg er "kåt nok" fra før, men han skulle visst hvor mye tid jeg brukte på å lese, tenke og utforske tema på egenhånd..

Vi har sex en gang om dagen, men det er kort, uten forspill og jeg vil ha mer!

Da vi traff hverandre hadde vi lange forspill som virkelig vekket dyret i meg, lurer på hvordan jeg skal forklare ham at jeg vil leke, pirre, smake,ta på, føle på- før penetrasjon? Han blir jo bare oppgitt hvis jeg sier "vent litt" hele tiden.

Hvordan har dere det?

Hehe skikkelig rotete innlegg dette her da, men men:P Håper noen forstår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi traff hverandre hadde vi lange forspill som virkelig vekket dyret i meg, lurer på hvordan jeg skal forklare ham at jeg vil leke, pirre, smake,ta på, føle på- før penetrasjon? Han blir jo bare oppgitt hvis jeg sier "vent litt" hele tiden.

Hva med å bare forklare ham dette? Det trenger ikke å være så vanskelig. Bare vær helt ærlig og si det du skrev her! At sex for deg er mer enn bare ut og inn, men alle sansene med også. Og du, godtar han ikke at du er slik, så vil det jo etterhvert bli et ganske kjedelig sexliv.. og han må jo inngå visse kompromiss i et forhold. At du ikke må holde på så lenge med "alt mulig annet" om han ikke liker det, men at han godtar at du gjør det ei stund, fordi du liker det. Da er jo begge fornøyd.

Snakk sammen om hva sex er for ham, så kan dere jo bli enige om hva han og du liker best og da gjøre mest av det?

Så til at du synes du er litt for opphengt i sex: Helt ærlig, ja dette hørtes ganske mye ut. Hva skjer om du ikke får sex en dag? Ikke får lest om sex? Hva om det går flere dager? Kan du bruke sex som en slags virkelighetsflukt? Ikke bli fornærmet, men at du er blitt litt som en "alkoholiker" : Må ha sex for å få tankene vekk fra hva det nå enn du ikke vil tenke på?

Om det ikke er noen sånn grunn til at du tenker så mye sex, så synes jeg det er fantastisk flott for deg (og sikkert også din nåværende sambo, og om han blir byttet ut med en som vil mer, han vil nok helt sikkert også like det) at du kan være så ærlig med deg selv: Ja jeg liker sex og vil ha det ofte. Mange får jo skyldfølelse av å like sex, og det er jo helt feil. Vi er jo skapt for at det skal kunne nytes!

Er du i tenårene fremdeles? Eller tidlig i 20-årene? Så kan det være hormoner som styrer, er du eldre enn det så er det nok bare slik du er. Og det får du bare godta :) Men for ditt eget og hans beste så finn deg en som også liker det, så kan dere ha så mye sex dere bare orker, uten at den ene går lei og den andre ikke får nok.. Eller prate med han du har og bli enige om en mellomting :)

Skrevet

Hva med å bare forklare ham dette? Det trenger ikke å være så vanskelig. Bare vær helt ærlig og si det du skrev her! At sex for deg er mer enn bare ut og inn, men alle sansene med også. Og du, godtar han ikke at du er slik, så vil det jo etterhvert bli et ganske kjedelig sexliv.. og han må jo inngå visse kompromiss i et forhold. At du ikke må holde på så lenge med "alt mulig annet" om han ikke liker det, men at han godtar at du gjør det ei stund, fordi du liker det. Da er jo begge fornøyd.

Snakk sammen om hva sex er for ham, så kan dere jo bli enige om hva han og du liker best og da gjøre mest av det?

Så til at du synes du er litt for opphengt i sex: Helt ærlig, ja dette hørtes ganske mye ut. Hva skjer om du ikke får sex en dag? Ikke får lest om sex? Hva om det går flere dager? Kan du bruke sex som en slags virkelighetsflukt? Ikke bli fornærmet, men at du er blitt litt som en "alkoholiker" : Må ha sex for å få tankene vekk fra hva det nå enn du ikke vil tenke på?

Om det ikke er noen sånn grunn til at du tenker så mye sex, så synes jeg det er fantastisk flott for deg (og sikkert også din nåværende sambo, og om han blir byttet ut med en som vil mer, han vil nok helt sikkert også like det) at du kan være så ærlig med deg selv: Ja jeg liker sex og vil ha det ofte. Mange får jo skyldfølelse av å like sex, og det er jo helt feil. Vi er jo skapt for at det skal kunne nytes!

Er du i tenårene fremdeles? Eller tidlig i 20-årene? Så kan det være hormoner som styrer, er du eldre enn det så er det nok bare slik du er. Og det får du bare godta :) Men for ditt eget og hans beste så finn deg en som også liker det, så kan dere ha så mye sex dere bare orker, uten at den ene går lei og den andre ikke får nok.. Eller prate med han du har og bli enige om en mellomting :)

Tusen takk for svar! :) Jeg er tidlig i mine 20 ja. Greia er at han elsker jo sex han også, tror han har mye å tenke på og at det er derfor det har blitt som det er blitt. Vil liksom ikke pese han, jeg får jo sex, men skulle ønske vi hadde mer sex som sagt. Jeg var ikke så interessert i sex før jeg traff ham som jeg er nå,og det er fordi han er helt konge i senga om han bare vil og orker. Og når jeg vet hvor godt det KAN være, så vil jeg jo helst ha det så godt hver gang. Er jeg kravstor? Helt ærlig? Jeg vil på ingen måte skifte ham ut på grunn av dette, vi har det flott sammen på alle måter. Jeg føler selv at jeg har kommet i kontakt med en del av meg som har vært "bortgjemt" i flere år, og da vil jeg helst utforske denne delen heller enn å undertrykke den. Og han har vekket denne kåtheten i meg så jeg vil jo gjerne ha ham med på laget. Takk for rådene dine, jeg skal prøve å få sagt dette til han på en eller annen måte:P Selv om vi ikke har noe problem med å snakke om sex, så er det jo en ømt tema at den ene ikke er heeelt fornøyd. Jeg blir super fornøyd hvis vi kan få til disse deilige forspillene vi hadde før, det er nok det som er viktigst for meg. Å kjenne en intens kåthet på kroppen, det er jo nesten orgasmisk i seg selv. .

Tusen takk:)

Tusen takk;)

Skrevet

Takk til deg lillemy! Jeg tok opp dette med min kjære, og han hadde savnet det han også viste det seg. Vi ble så kåte av den samtalen at det førte til et forspill med deilig oralsex og et godt knull:P Etter at vi snakket om det har vi hatt sex med forspill vær dag:) Happy!!

Spurte han også om han synes jeg tenker for mye på sex, men han synes det bare er deilig!

:love:

Skrevet

så flott at det ordnet seg for dere! bra alt som skulle til var å forklare hvordan sexen var i begynnelsen:)

vi to er nok av samme ulla.

forskjellen er at jeg er single, har vært det leeenge...har hatt noe på gang med noen da, men det har ikke blitt noe mer. jeg leser også alt jeg kommer over av sexartikler, syns fenomenet er uhyre interesant;) "alle" typene mine har kalt meg umettelig, han ene mente til og med at vi hadde for mye sex. :forvirra: da fikk jeg bokstaveligtalt hakeslepp. dette var mitt første seksuelle forhold (som 18 åring). så jeg lærte at noen synes det er litt mer spenning når man venter noen dager mellom sexen i blandt. jeg syns noen timer uten sex er spenning nok!*flire*

men myten om at det er gutter som alltid vil ha sex-hele tiden, ble avkreftet da vi gjennomgikk denne seksuelle revolusjon som samfunnet har foretatt seg. det viser seg at mange jenter vil ha sex oftere enn gutta. jeg tenker så mye på sex at det til tider er plagsomt. men så er jeg en intens person når det kommer til ting som interesserer meg:)

jeg har skrevet bacheloroppgave som handler om medias sexfokusering, og min store plan siden jeg var 17-18 år er å bli sexolog. jeg har tenkt søke ved neste opptak i agder (09) så kryss fingrene for meg;)

bra det finnes andre veldig sexuelle jenter der ute!;)

klem!

Gjest milkyway
Skrevet

Melder meg inn i klubben, tenker aaalt for mye på det. Fikk klage av de tre forrige eksene mine, de ble faktisk sure! Er så glad min nåværende er like ille som meg! :fnise: Kjempebra dere fikk pratet om det!

Skrevet

Det sies at kvinner når sitt maksimale når det gjelder sexlyst ved 40 års alder.....jeg lurer på hvordan dere blir da.... :)

Jeg tror ikke det er forskjell på kjønnene når det gjelder interesse for sex. Det er mer en individuell forskjell. Jeg kjenner mannen bedre enn kvinnen (dessverre). Menn som i utgangspunktet har stor interesse for sex kan bli usikre av kvinner som dere. Mange kommer raskt ved samleie og det er begrenset hvor mange ganger og hvor lenge man har ereksjon. Det er viktig å ta hensyn og det er viktig at mannen lærer at det er mange måter å stimulere dere på...... Selv har jeg vært langt over gjennomsnittet fokusert på sex hele tiden.Interessen dabber ikke av selv om jeg har passert 40. På reiser og når jeg er alene, kan jeg bruke 4 - 8 timer på en kveld/natt med å stimulere meg selv (er i hverdagen understimulert). Jeg er en av de som tidligere hadde problemer med å få orgasme og nå er sen med å få det. Jeg har derfor kun fungert i forhold hvor partner også er over gjennomsnittet interessert..... :)

Skrevet

Tenker nok ikke så intenst på sex som det du nevner her, men er over gjennomsnittet. Det vet jeg.

Eksen min kommenterte det, og daværende kjæreste kaller meg for nymfo, selv om jeg ikke er det, men visse dager er det jammen ikke langt i fra :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet
så flott at det ordnet seg for dere! bra alt som skulle til var å forklare hvordan sexen var i begynnelsen:)

vi to er nok av samme ulla.

forskjellen er at jeg er single, har vært det leeenge...har hatt noe på gang med noen da, men det har ikke blitt noe mer. jeg leser også alt jeg kommer over av sexartikler, syns fenomenet er uhyre interesant;) "alle" typene mine har kalt meg umettelig, han ene mente til og med at vi hadde for mye sex. :forvirra: da fikk jeg bokstaveligtalt hakeslepp. dette var mitt første seksuelle forhold (som 18 åring). så jeg lærte at noen synes det er litt mer spenning når man venter noen dager mellom sexen i blandt. jeg syns noen timer uten sex er spenning nok!*flire*

men myten om at det er gutter som alltid vil ha sex-hele tiden, ble avkreftet da vi gjennomgikk denne seksuelle revolusjon som samfunnet har foretatt seg. det viser seg at mange jenter vil ha sex oftere enn gutta. jeg tenker så mye på sex at det til tider er plagsomt. men så er jeg en intens person når det kommer til ting som interesserer meg:)

jeg har skrevet bacheloroppgave som handler om medias sexfokusering, og min store plan siden jeg var 17-18 år er å bli sexolog. jeg har tenkt søke ved neste opptak i agder (09) så kryss fingrene for meg;)

bra det finnes andre veldig sexuelle jenter der ute!;)

klem!

Så kult at du vil bli sexolog! Det hadde jeg lyst til også tidligere, men det dabbet litt av for min del. kjenner meg godt igjen i det du forteller. Noen dager er jeg så opptatt av sex (uten nødvendigvis å gi uttrykk for det) at jeg blir irritert på meg selv. Heldigvis er typen nesten like "nymfo" som meg og han digger at jeg er sånn;) Jeg rekker aldri å være ordentlig singel jeg, men lurer på hvordan jeg hadde taklet å leve uten en mann og hans penis over lengre tid.. :P Når du nevner medias sexfokusering, hvilke synspunkter har du? Jeg synes ikke at det er riktig, og heller ikke at barn og unge blir utsatt for denne sexikseringa så tidlig som de gjør i dag. Er en del som mener at sex er oppskrytt, men det er jeg heller ikke enig i:) Masse lykke til med opptaket iallefall!!! *krysser fingrer og tær*

Klem

Skrevet

Ja, ja... jeg er mye som deg jeg og.

Ønsker meg mye sex og helst av kvalitetstypen (dvs ikke bare kjappiser).

Nå har jeg en deilig kjæreste som er like lysten som meg, men jeg har vært samboer med en som ikke ga meg det jeg trengte og som ikke møtte hintene mine, eller tok meg alvorlig når jeg tok opp fraværet av sex og hvordan det virket inn på meg. Jeg må ærlig innrømme at jeg er skikkelig redd for å havne i samme uføre igjen og at det er veldig viktig for meg at mannen jeg er sammen med er like kåt som jeg er.

For min del har jeg vel alltid tenkt mye på sex, fantasert, lest og vært nysgjerrig og forsåvidt lysten, men selve sexen har blitt mye bedre med årene og jeg har fått et stadig bedre forhold til kroppen min også, så dermed har interessen for å ha mye sex bare økt for min del (Jeg er 36 nå og våknet vel for alvor da jeg var 26).

Jeg er forøvrig hellig overbevist om at om alle fikk pult så ville det vært mindre krig i verden :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...