Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

For oss som gifter oss i Vestfold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Setter opp et emne der vi kan komme med tips til hverandre om lokaler, kirker, catring, blomster, fotografer osv.

Er det interresse for å sette opp dato liste for oss eller?

Endret av Bluespirit
Skrevet (endret)

noen som har noe meninger om det er for langt å kjøre fra Sandefjord til Horten?

Med det mener jeg gifte seg i kirke i Sfj og lokale i Horten?

Er nå sånn at jeg er fra Sfj og Sandefjord Kirke betyr noe for meg, og sambo er fra Horten og kunne tenke seg å ha bryllupet der (vi bor i Sfj)

Endret av Bluespirit
Skrevet
Setter opp et emne der vi kan komme med tips til hverandre om lokaler, kirker, catring, blomster, fotografer osv.

Er det interresse for å sette opp dato liste for oss eller?

Så bra at du har lagt ut denne tråden!

Jeg skal gifte meg i Tønsberg.Har fått på plass det meste, men trenger tips til hvem som er flinke med blomster, bryllupskake, negler etc...

Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

Jeg skal også gifte meg i Tønsberg. Har leid Villa Møllebakken som lokale, og bestiller også mat fra samme selskapet som leier ut, "Herskapelig".

Kirken blir nå Nøtterøy, etter at oppussingen av domkirken ble forsinket og vi ikke kunne ha bryllupet der allikevel.

Regner med å bestille kake fra Nøtterøy bakeri, blomster er jeg litt usikker på ennå.

Skrevet

jeg skal gifte meg i stavern, håper det dukker opp flere fra den kanten så vi kan utveksle litt ideèr om ting og tang!

Skrevet
Jeg skal også gifte meg i Tønsberg. Har leid Villa Møllebakken som lokale, og bestiller også mat fra samme selskapet som leier ut, "Herskapelig".

Kirken blir nå Nøtterøy, etter at oppussingen av domkirken ble forsinket og vi ikke kunne ha bryllupet der allikevel.

Regner med å bestille kake fra Nøtterøy bakeri, blomster er jeg litt usikker på ennå.

Vi skal også gifte oss i Nøtterøy kirke. Festen skal være på Gimle.

Har hørt at Kirstens kakebakeri er veldig bra forresten, skal sjekke ut dette.

Har dere fått tak i solist til vielsen? Vi vet ikke hvem vi skal ha ennå. Kan tenke oss en mannlig solist, men kjenner ingen som er flinke til å synge....

Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

Jeg har en venninnegjeng fra videregående som har et kjempekuult band. Regner med å bruke dem både under vielsen og festen etterpå :)

Når er bryllupet deres da?

Gjest gjest-kone :)
Skrevet

Hei!

Jeg har giftet meg i Vestfold, så tenkte jeg kunne komme med noen tips.

Kake: Vi bestilte fra Elliot. Fantastisk kake og super service. Litt dyr, men det var det verdt!

Blomster: Heidi på Stiensnes Gartneri (Oasen hagesenter) i Horten lager de flotteste brudebukettene og bordekorasjonene jeg har sett.

Mat: Eidsfoss kro lager nydelig catering, og selkapslokalet på Eidsfoss hovedgård er bare fantastisk! Ellers er det god mat og bra sevice på Gimle også vet jeg. Jeg var i et bryllup på Åsgårdstrand hotell hvor maten var dårlig, og servitørene dårlig timet, men det kan jo ha vært en dårlig dag for dem bare. :)

Solist:Marius Rooth Christensen (mulig skrivefeil her...) synger utrolig bra. Jeg vet ikke hvor mye det koster, men bra er det!

Det var det jeg kom på nå, men bare spør. :)

Lykke til! Det er GØY å gifte seg!

Skrevet

Hei, jeg skal gifte meg i Tjøme kirke, og har vel egentlig tenkt på Havna hotell som lokaler.. men har andre noen forslag?

Jeg har en gang hørt at det var et kult lite galleri i Tønsberg som kunne leies...

Har noen noe tips?

Skrevet

Jeg vet at Kiristens kakebakeri har kjempeflotte og gode kaker! Hadde bryllupskake derfra selv!

Er solist, så om noen skulle ha behov for sang i kirken i sommer er det bare å sende meg en melding :)

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg vet at Kiristens kakebakeri har kjempeflotte og gode kaker! Hadde bryllupskake derfra selv!

Er solist, så om noen skulle ha behov for sang i kirken i sommer er det bare å sende meg en melding :)

Jeg trenger solist!!!! Hva tar du for en sang??

Noen som har tips til sted å få negler i Tønsbområdet?

Dere som skal ha festen på Villa Møllebakken, hvor får dere servitører fra??

Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

Vi har en sjefsservitør fra cateringen og resten er kusine m/ venninner. Det var det vi fikk anbefalt, da det er en billigere løsning enn å ha alle servitørene fra cateringen.

• 3 måneder senere...
Skrevet

er det noen som har brukt øvre myra i sandefjord, står veldig lite på nett både med pris og ingen bilder... noen som kan hjelpe?

Skrevet

Vi bestilte alle kakene fra Kirstens kakebakeri, og var superfornøyde! Tidligere har jeg alltid vært trofast mot Nøtterø Bakeri, men kakene til Kirsten er mange ganger bedre :Nikke:

Skrevet

Noen som skal gifte seg i Horten-Løvøykapellet 6. september i år? Det skal nemlig vi:-)

Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vi bestilte alle kakene fra Kirstens kakebakeri, og var superfornøyde! Tidligere har jeg alltid vært trofast mot Nøtterø Bakeri, men kakene til Kirsten er mange ganger bedre :Nikke:

Vi gifter oss i Sande snart, og har også bestilt kakene fra Kirstens kakebakeri. Har brukt henne tidligere og har vært superfornøyd!

Skrevet
er det noen som har brukt øvre myra i sandefjord, står veldig lite på nett både med pris og ingen bilder... noen som kan hjelpe?

Hei du!

Jeg har vært i bryllup der, og var også der nå for å friske opp hukommelsen mht til vårt bryllup. Lokalet ble imidlertid for lite for oss.

Men - det er et lokale i en gammel "låve" eller noe sånt. Plass til ca 50 stk tipper jeg. Det er halvannet plan, der man kan ha små kaffebord "nede" og så opp en liten trapp så er det et "stort" gulv med plass til ca 50 stk til middag. Det er en nydelig hage der som er helt usjenert, så om det er fint vær, så kan man åpne opp dørene og bruke hagen også.

Tror det koster rundt 4-5000 å leie det. Kontakt Kurbadet for omvisning - de står for utleien på både Kurbadet & Øvre Myra.

....ellers er jo også Kurbadet fint, selvom det er litt slitt & ikke akkurat har de skjønneste stolene. (om man er sær på sånt da.. de er nemlig lyselilla) Kurbadet koster 5700 kr for å leie fra fredag tom søndag. Der må man fikse alt utenom stoler/bord & servise.

• 1 måned senere...
Skrevet

Skal nå i gang med å planlegge sånn ordentlig, men veldig usikker på valg av lokalet. Ønsker et lokale der vi kan ordne det meste selv. Ønsker også å ha med medbragt alkohol. Og samboer hadde et ønske om buffet så trenger plass til det også. Tipper vi blir rundt 50 mennesker. Ønsker å ha det i Sandefjord.

Noen som har noe tips å komme med?

Skrevet
Skal nå i gang med å planlegge sånn ordentlig, men veldig usikker på valg av lokalet. Ønsker et lokale der vi kan ordne det meste selv. Ønsker også å ha med medbragt alkohol. Og samboer hadde et ønske om buffet så trenger plass til det også. Tipper vi blir rundt 50 mennesker. Ønsker å ha det i Sandefjord.

Noen som har noe tips å komme med?

Hei!

Jeg kom med noen tips i en annen tråd her, men kan jo gjenta meg selv.. :)

Øvre Myra: http://www.gamlesandefjord.no/index.php?id=3232 (men den har du vel sjekka allerede?)

Noen herredshus i Larvik, som jeg har sett på nett: www.brunlaneshistorielag.no/index.htm

Bøkekroa i Larvik: http://www.bokekroa.no/index.htm

Langeby Camping: http://www.langeby.no/index.php?option=com...2&Itemid=22

Nr 45, Sandefjord: http://www.nr45.no/nr45/user/images.jsp

Sandefjord Kurbad: http://www.sandefjordkurbad.no/

Sandefjord Seilforenings lokale på Seilerholmen: http://www.sandefjordseilforening.no/utleie.asp

Odd Fellow Selskapslokaler i Sandefjord --> rett ved Sandefjord kirke

http://amafine.no/pages/brosjyrer/amafine_opt.pdf

Har ikke selv vært på alle disse, men noen av dem!

Lykke til!

Gjest lillelinn
Skrevet

vi skal ha både vielse og selskap på amafine.

bare søk på amafine på google , koselig sted, ikke så stort da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...