Gjest Rocke jenta Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er ute etter kul "gammeldags"musikk man kan danse swing, jitterbug o.l. til.. Trenger ikke være fra 50 tallet, bare den stilen.. Jeg ELSKER :rødme: Vær så snill, kom med masse tips..
lillemy8808 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 http://www.allmusic.com/ Skriv inn gruppene du liker og finn ut hvilken sjanger de har, og finn andre grupper i samme sjanger. Og du kan jo da også utforske en sjanger om du finner navnet på noe du synes er kult! F eks om det er en egen undersjanger som rett og slett heter Swing. Det vil den sida finne ut for deg! Genial side! Foreslår også å søke etter alle andre grupper og sjangre du liker også, jeg har funnet utrolig mye bra musikk på den måten! Som da er i så godt som samme sjanger som noe annet jeg synes er utrolig bra.
aimee Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg elsker 50-tallsjazz som Billie Holiday og Ella Fitzgerald.
Gjest StockDama Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Johnny Cymbal - Mr bass man Har et oppheng på den for tiden. Elsker 50 talls musikk..vel, mye av det, noe at det er bare helt jævlig =D Sjekk rockabilly sjangeren også, gammel rockabilly, det nye høres mer punk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå