Gå til innhold

KG i arbeidstiden?

Bruker du KG i arbeidstida?  

1. 1. Bruker du KG i arbeidstida?

• Ja av og til i korte tidsrom, maks ti min. daglig.
      10
    • Nei ikke i det hele tatt
      15
    • Ja det har sklidd litt ut, en til to timer daglig
      7
    • Ja det har sklidd helt ut, klarer nesten ikke jobbe.
      1
    • Halv time daglig i snitt...
      7

Fremhevede innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Stemte på "av og til, men maks ti minutter". Er en sjelden gang innom KG når jeg har seinvakt, og sitter på kontoret og har pause. Vi har litt dautid om kveldene innimellom. På dagtid er det overhodet ikke tid til sånnt, da er det tusen ting som må skrives og gjøres. Jobber i hjemmesykepleien, så jeg sitter ikke mye foran pCen akkurat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, på jobben har jg annet å gjøre!

Men formiddagene hjemme før jg går på jobb - ja, de blir flittig brukt....!

Gjest Alive
Skrevet

Jeg inrømmer det, er her alt for mye i arbeidstiden.... :oops:

Har en jobb som jeg selv er helt ansvarlig for å skaffe til veie den jobben jeg gjør.

Så lenge jeg leverer, er det forsåvidt ingen som kan klage. Men jeg har jo tenkt på det, med all den tiden jeg er her inne, kunne jeg sikkert levert enda bedre... :oops:

Håper den verste KG avhengigheten går over av selg selv litt etterhvert...har ikke visst om siden så lenge, men siden jeg fant den, har jeg vært her mye.... :oops: :oops: :oops:

Skrevet

Er student på siste året, og altså inne i min siste eksamensperiode. Og ja.. KG tar ALT for mye tid om dagen.. Tørr ikke si hvor mye tid som går med her samt til annet unyttig tull på nettet om dagen, men det er ikke rent lite... Uff..

Skrevet

Har nok sklidd litt ut, ja.... :oops:

Har jeg litt tid innimellom så smetter jeg nok inn her mye heller enn å gjøre noe annet oig mer fornuftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...