Gå til innhold

KG i arbeidstiden?

Bruker du KG i arbeidstida?  

1. 1. Bruker du KG i arbeidstida?

• Ja av og til i korte tidsrom, maks ti min. daglig.
      10
    • Nei ikke i det hele tatt
      15
    • Ja det har sklidd litt ut, en til to timer daglig
      7
    • Ja det har sklidd helt ut, klarer nesten ikke jobbe.
      1
    • Halv time daglig i snitt...
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Vega
Skrevet

Vi er ganske mange her inne. Selv jobber jeg selvstendig, men lurer på hvor mange som stjeler litt av arbeidstida for å bare kikke liten snartur innom forumet?

Må innrømme at jeg noen ganger er her lenger tid enn jeg planla...

Ja, åssen er det rundt omkring med arbeidsmoralen, jenter? Tror nok jeg ville stjelt litt om jeg var ansatt, ti minutter nå og fem minutter da... :D

Men ville nok forbeholdt KG mest til fritida. Noen her er kanskje innom her (så en fra Henne) i arbeidstida på en legal måte, men vi andre...?

Videoannonse
Annonse
Gjest M-ling
Skrevet

Hehe, godt spørsmål, egentlig.

Jeg er sykemeldt, så er helt lovlig!

For min egen del hadde jeg nok ikke hatt samvittighet til å gjort slikt i arbeidstiden- arbeidsmoralen lenge leve. :D

Skrevet

Stemte på opp til en halvtime daglig jeg.

Noen dager blir det ingenting, mens andre dager blir det mer.

Jeg er ofte logget på i forumet selv om jeg ikke ER her og titter innom når jeg sitter i telefonkø eller har en liten pause.

Rekker sjelden å skrive noe særlig og skumleser bare innlegg.

Tror ikke at jeg kan anklages for å stjele tid. Jeg har ikke lunsjpause, men kan ta korte pauser når det passer seg sånn. Det er også mye venting i jobben min til tider.. i telefonen for eksempel. Eller hvis jeg snakker med en kollega i forbindelse med en jobb og h*n får en telefon, så titter jeg innom.

Det er selvfølgelig dager da det blir mye surfing på bl.a. KG. Dette er stort sett inneklemte dager da det er stille på jobben, ingen jobber som venter på meg og sjefen har fri. Disse dagene gjør jeg som jeg vil og er egentlig bare på jobb for å svare i telefonen.

Gjest care
Skrevet

Nope, ikke i arbeidstiden, det har jeg ikke tid til

Gjest Embla s
Skrevet

Det hender jeg titter innom, eks hvis jeg har noen minutter mellom to gjøremål, før lunch, etc. Hender også jeg spiser ved pc. Da kan jeg sitte med KG (med god samvittighet).

Har ikke tatt med meg passordet (passordet mitt er et sammensurium av bokstaver som man ikke nødvendigvis husker) så jeg hverken kan eller vil logge meg inn i arb tiden. Må jeg skrive, skriver jeg som gjest eller som meg i.i.

Det hender jeg blir igjen på kontoret etter arbeidstid. Da kan jeg godt sitte med KG.

Skrevet

:o Nei jeg gjør aldri slikt på jobben, er der for å jobbe :hoho:

Skrevet

Er student, så den eneste jeg stjeler tid fra er meg selv. Greit å stikke innom her når hodet trenger en pause fra lesing eller skriving.

Gjest gjesta
Skrevet

Ikke på jobben for det har jeg ikke tid til, men akkurat nå er jeg sykemeldt og blir det en stund. Da blir det en del KG :lol:

Skrevet

Jeg jobber på sykehjem jeg så jeg har ikke muligheten en gang jeg da. hadde jeg så vet jeg ikke tror ikke jeg hadde giddet det i matpausa, med mindre jeg hadde lagt ut en trå jeg ventet svar på som hadde vært viktig for meg.

Gjest Chica
Skrevet

Er som regel ikke innom, men av og til kan det bli 5-10 minutt lesing når det er skikkelig rolig på jobb.

Idag har jeg til om med tid til å skrive innlegg, ingenting å gjøre på en sånn innklemt dag da alle har fri, og ingen stikker innom/ringer. Sitter vel her mest sånn i tilfelle det skulle skje noe...

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg i den siste tiden har tilbragt ganske mye tid inne på KG i arbeidstiden. :oops: Har veldig lite å gjøre på jobben for tiden, da blir det fort at jeg bruker KG for å få tiden til å gå. Dårlig samvittighet?? Ja gjett om...

Skrevet

Tilbringer altfor mye tid her inne i arbeidstiden! :oops: Men prøver å holde meg til de pausene jeg tidligere brukte på å røyke, samt lunsjen, + at jeg lett blir sittende litt etter arbeidstiden er over, og enten leser her eller jobber inn litt igjen. (får ikke betalt for overtid uansett, så jeg later som det veier opp litt dersom jeg har sittet mye her inne i arbeidstiden...)

Er logget på hele tiden, så det ser ut som jeg er her hele tiden, men det er ikke fullt så ille! :wink:

Er ikke stolt over at jeg bruker noe av arbeidstiden min her inne, men er for det første blitt litt hekta, i tillegg til at jeg er dønn dritt lei hele arbeidsplassen min, både kollegaer, arbeidsoppgaver, styre, holdninger og i grunn det meste her. Tror det eneste positive her er at jeg har en ok sjef, selv om han er håpløs innimellom han og.

Er definitivt på leting etter ny jobb, men søker bare jobber jeg virkelig tror jeg kan trives i. Er jo ikke fælt på jobben, det er bare totalt meningsløst, finnes ikke noe artig her, og den absolutt eneste grunnen what so ever for at jeg overhode er her er fordi jeg må ha penger til å betale husleie og andre nødvendigheter.

JEG VIL HA NY JOBB!!!! Så slipper jeg å ha KG som eneste høydepunktet i arbeidsdagen min. Fader, det blir jo sånn "nå må jeg forte meg å få unna disse oppgavene så jeg kan ta en kikk å se om det har skjedd noe!!" :oops: :roll:

Blir jo rasende patetisk!! :evil:

Gjest Starya
Skrevet

Jeg er student og styrer tiden min selv. Jeg har en jobb noen ettermiddager i uka, da sitter jeg ved en maskin. Da hender det at jeg titter innom, men ikke så mye.

Skrevet

Er som regel pålogget KG den tiden jeg sitter v pulten min, så stikker jeg innom m jevne og ujevne mellomrom for å sjekke nye innlegg; alt ettersom hvor mye aktivitet d er her inne....Til tider bruker jeg ALTFOR mye tid her inne..... :oops:

Skrevet

Er, som nå, som oftest, hvis jeg har tid til det, noen turer innom KG fra jobben i løpet av dagen. Noen dager, hvis det er litt stille kan jeg være her i lenger perioder, mens andre dager er jeg kanskje ikke innom i det hele tatt. Er ofte innom KG når jeg tar meg en liten pause eller lignende, men føler ikke selv at det går utover jobben min, selv om jeg sikkert strengt tatt ikke skulle være på internett i det hele tatt. Men så lenge jeg gjør jobben min, så er det vel ikke noe stort problem. Jeg kunne jo selvfølgelig stirre ut av vinduet istedet... :roll: De dagene jeg jobber hjemmefra, jobber jeg til jeg er ferdig, uavhengig av hvor mye jeg har vært på KG eller ikke...

Jennifer

Gjest Diva
Skrevet

Går på skole på deltid, så har mye fri...:D

Hadde jeg jobbet som helsesekretær, så hadde dere aldri sett snurten av meg før jeg kom hjem.

For det første har vikarierende helsesekretærer så og si aldri adgang til internet, og for det andre så hadde jeg aldri hatt tid.

Så skrur på nettet og stikker innom KG med engang jeg har mulighet :D

Sitter her nok litt vel mye ja :oops:

Skrevet

Hvis jeg har tid så er jeg innom en tur på kg når jeg er på jobb. Men ikke så lenge av gangen.

Skrevet

Nei, det hadde jeg verken hatt tid eller mulighet til.

Har ikke tilgang på PC som ikke er i bruk, og hadde heller ikke hatt tid til å gå fra for å sette meg foran PC'en!

Skrevet

Jeg har ikke tid til å være på KG når jeg er på jobb. Og ikke har jeg behov for det heller. Jeg har en ganske krevende og spennende jobb så jeg savner ikke "underholdning".

Skrevet

Jobber som kundebehandler på et kundesenter og er det rolige tider så er jeg her inne, men er det mye kø så kan jeg bare drømme om å sitte på KG. Men jeg er innom her hver dag og ja, flere timer om dagen. Har vel blitt avhengig... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...