Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Sikkert flere her som er VIP medlem på Esthetique, tenkte vi kunne ha en tråd å poste hva vi får i pakkene våre? Jeg synes det er kjempepraktisk å få prøve litt forskjellig, før jeg kjøper produktet. Sist jeg fikk pakke kom det en krem fra Clinique: Superdefense for tørr og kombinert hud. Har ikke fått prøvd den enda.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Den fikk jeg også nå sist. Dessverre har jeg tørrere hud enn som så, så den blir nok gitt bort eller rett og slett liggende i skapet.
Gjest Audrey Horne Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg fikk også denne, men den er allerede gitt bort . Ellers så pleier jeg å få parfymeprøver, maskara og leppestift i miniatyrutgaver. Har vært medlem i et par år, og det virker som det er særlig Clinique og Lancome som sender ut slike prøver.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror jeg glemte å melde flytting i 2006, for fram til nå (som jeg fikk nytt kort fordi jeg mistet det gamle) var det mistenkelig tyst fra den kanten. Ikke for det at jeg egentlig savnet prøvene, for det er stort sett ting jeg ikke har lyst på. Jeg vil ha prøver på hudpleie for min hudtype, parfymer jeg faktisk liker og sånne ting.
Lumiah Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Sikkert flere her som er VIP medlem på Esthetique, tenkte vi kunne ha en tråd å poste hva vi får i pakkene våre? Jeg synes det er kjempepraktisk å få prøve litt forskjellig, før jeg kjøper produktet. Sist jeg fikk pakke kom det en krem fra Clinique: Superdefense for tørr og kombinert hud. Har ikke fått prøvd den enda. Jeg fikk også denne kremen, men den passer ikke til min hud. Få ganger det er noe spennende i de pakkene.
trulta_ Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Hvordan blir man VIP-medlem? Dette lurer jeg også på
Gjest Audrey Horne Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Hvordan blir man VIP-medlem? Det er noe de tilbyr deg om de anser deg som en god kunde .
trulta_ Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Okay, takk for svar Da blir jeg nok aldri vip kunde, for de er ganske sur og uhjelpsom på Esthetique her, og da velger jeg heller andre parfymeri.
Kitsune Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Jah, enig med trulta!!! De er utrolig sure og ubehagelige og skikkelig frekke. Det er de samme damene som jobber på begge Esthetiquene her, og de er så blæ atte. Synd for dem, kan være mye arti å titte på og handle, men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå