tommygutten Skrevet 6. mars 2008 #41 Skrevet 6. mars 2008 sleike rein hørtes litt næsty ut, sikkert greit om man vasker seg først Du blir en smule "ivrig" når du først er i gang. Herlig opplevelse, kan jeg garantere deg. Jeg kan anbefale det på det sterkeste, min venn, men du synes kanskje jeg oppleves som litt pervers? He, he jeg er ikke det altså.
Gjest lurven Skrevet 7. mars 2008 #42 Skrevet 7. mars 2008 Du blir en smule "ivrig" når du først er i gang. Herlig opplevelse, kan jeg garantere deg. Jeg kan anbefale det på det sterkeste, min venn, men du synes kanskje jeg oppleves som litt pervers? He, he jeg er ikke det altså. synes ikke det, sikkert deilig å slikke rumpa, me det var utrykket "sleike rein" jeg reagerte på
tommygutten Skrevet 7. mars 2008 #43 Skrevet 7. mars 2008 synes ikke det, sikkert deilig å slikke rumpa, me det var utrykket "sleike rein" jeg reagerte på jeg bare uttrykte meg slik, Lurven! Er glad i damer bare. Tolk det jeg skriver som det passer deg best. Snakkes.
gulemeg Skrevet 9. mars 2008 #44 Skrevet 9. mars 2008 nej fysj stapper ikje tunga oppå ræva t typen min.. iii blei litt småkvalm.. hehe sorry for å være prippen.. men d blei litt nasty for min del.. hehe
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #45 Skrevet 9. mars 2008 Men sånn rent praktisk: selv om man er gullende ren og nydusjet utenpå er det jo ofte bæsj inni endetarmen... Får dere bæsj på tunga da eller?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #46 Skrevet 9. mars 2008 Men sånn rent praktisk: selv om man er gullende ren og nydusjet utenpå er det jo ofte bæsj inni endetarmen... Får dere bæsj på tunga da eller? Det er jo grenser for hvor langt inn i endetarmen tungen kommer da... Og rett innenfor er det rent nok hvert fall. Altså, det er jo definitivt bakterier der, men ikke nok til at man blir syk eller merker det på noen slags måte.
Småkjekset Skrevet 9. mars 2008 #47 Skrevet 9. mars 2008 Jeg digger å bli slikket i rumpen, og har heldigvis finnet en som digger å gjøre det! :rødme: Men jeg må si tanken på å gjøre det andre veien, ikke frister noe særlig...aner ikke hvorfor, men det er bare sånn....merkelige greier...Synes bare at jenterumper er utorlig mye mer innbydende enn en hårete mannsrumpe.... Jeg er helt enig med deg, Daiquiry. Jeg elsker at kjæresten min slikker meg, men det å gjøre det på han har det bare ikke blitt til. Er nesten som noe i hodet mitt sier at jeg ikke skal gjøre det, at jeg bare skal få nyte det Men syns jo synd på kjæreten min da, om ikke får opplevd dette. Så må nok jobbe litt med meg selv og kvinne meg opp til å gjøre det tilbake
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #48 Skrevet 10. mars 2008 For meg høres dette ut som i samme sjanger som scat. Slikke rein, slikke inni endetarmen. Jeg er ikke helt der ennå... men innrømmer at wetsex kunne jeg tenkt meg å prøve.
FantasDick Skrevet 11. mars 2008 #49 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har aldri tenkt på å bli slikket i rumpa, men foreslo det for typen etter jeg hadde lest denne tråden - det kunne jo hende jeg likte det, jeg har jo ikke prøvd. Han sa han ikke hadde så lyst, og det var helt greit for meg. Men i går kveld når vi hadde et lite rollespill - han var massøren min som var en smule useriøs - så slikket han meg bittelitt der bak, og det var faktisk veldig deilig, men litt rart.. I kveld skal han prøve litt til - han var usikker på om han likte det eller ikke. Men ikke tale om jeg slikker han i rumpa! Hårete mannerumpe, nei takk. Han vil heller ikke ha meg der bak, så det går helt fint for oss.
Gjest Lorris Skrevet 11. mars 2008 #50 Skrevet 11. mars 2008 Synes det er fantastisk opphissende å slikke en kvinne i rumpa! Har jo etter hvert fått litt erfaring med dette og har heldigvis aldri opplevd noen uheldige episoder med ekkel lukt eller smak. Jeg er kanskje litt over gjennomsnittlig renslig av meg og har vel alltid signalisert til damene jeg har hatt at det er noe av det mest elementære. Har til og med tatt med meg damer i dusjen og "lært" dem hvordan man vasker seg..hehe. Bare deilig at det lukter litt kjønn, men når man skal slikke en dame i rumpa er det greit at det er rent. Noen av mine beste sexopplevelser har jeg hatt etter å ha slikket dama lenge i rumpa og hun har tryglet om å bli tatt i toeren. Kan under de rette omstendigheter gi fantastisk nytelse.
Gjest M Skrevet 12. mars 2008 #51 Skrevet 12. mars 2008 Så lenge dere er nydusjet... Du burde prøve, det er helt fantastisk, jeg blir så sinnsyk kåt av det. Syns du burde prøve. Herregud, liker du det ikke, greit nok, livet går videre. You only live once, tenk om du går glipp av noe stort!!
tommygutten Skrevet 15. november 2008 #52 Skrevet 15. november 2008 Ja takk, begge deler. :D Det er så vanvittig opphissende at jeg kan ikke beskrive det. Liker det enda bedre enn slikking/suging. Du er av min klasse! Jeg simpelten bare elsker slikking og suging. I alle hull... Blir så inn i h...... kåt og opphisset av det. Vet bare ikke noe bedre enn det. Det er ille godt
tommygutten Skrevet 15. november 2008 #53 Skrevet 15. november 2008 Jeg har aldri tenkt på å bli slikket i rumpa, men foreslo det for typen etter jeg hadde lest denne tråden - det kunne jo hende jeg likte det, jeg har jo ikke prøvd. Han sa han ikke hadde så lyst, og det var helt greit for meg. Men i går kveld når vi hadde et lite rollespill - han var massøren min som var en smule useriøs - så slikket han meg bittelitt der bak, og det var faktisk veldig deilig, men litt rart.. I kveld skal han prøve litt til - han var usikker på om han likte det eller ikke. Men ikke tale om jeg slikker han i rumpa! Hårete mannerumpe, nei takk. Han vil heller ikke ha meg der bak, så det går helt fint for oss. Mannerumpe er IKKE min stil og jeg kan lett forestille meg den motviljen. En sexy jenterumpe er noe helt annet. Utrolig herlig, spør du meg. Noe av det fineste som finnes. Har du tilgang, kos deg.....
Gjest Liss Skrevet 15. november 2008 #54 Skrevet 15. november 2008 Jeg elsker å slikke og fingre typen i rumpa like mye som jeg liker å suge ham. Synes det er deilig å bli slikket der også, men det tenner meg faktisk enda mer å få gjøre det på han...
tommygutten Skrevet 15. november 2008 #55 Skrevet 15. november 2008 Jeg elsker å slikke og fingre typen i rumpa like mye som jeg liker å suge ham. Synes det er deilig å bli slikket der også, men det tenner meg faktisk enda mer å få gjøre det på han... All repekt for deg, Liss! Selv foretrekker jeg selvfølgelig dere jenter og deres herlige rumper. For meg er dette bare helt utrolig deilig og opphissende. Jeg gjør dette fordi jeg simpelten bare elsker å gjøre det og jeg gjør det gjerne leeeeeenge! Kjempedeilig. Dere som tror det smaker usj, det gjør IKKE det. Det smaker rumpe, rett og slett. Slik en rumpe skal smake. Altså godt. Er du ikke kåt så blir du det garantert. Prøv det!!
Rimmern Skrevet 16. november 2008 #56 Skrevet 16. november 2008 Det er jo bare tullete av en heterofil mann å si seg enig med kvinner som ikke liker mannerumper. Du er innhabil til å uttale seg om det, tommygutten, og du kan heller ikke forstå noe som har med det annet kjønns motstand mot f.eks. dette. Dette, som det aller meste annet, er uansett en smakssak for begge kjønn. Menn som ønsker denslags oppmerksomhet der bak bør vurdere å ta en god runde med barberhøvelen. Selv barberer jeg rundt roten av pikken, pungen og bakover, og det føles faktisk veldig ok i tillegg til at jeg får det samme som jeg gir.
Rimmern Skrevet 16. november 2008 #57 Skrevet 16. november 2008 tommygutten: Hvorfor skriver du forresten her om hvor glad du er i suging og slikking, mens du i innlegget "Fitteslikk" fra i går skriver at du drømmer om å oppleve å få slikke en kvinne mellom lårene?
Gjest Slikkepotten Skrevet 5. mars 2011 #58 Skrevet 5. mars 2011 Har du slikket noen i rompa ? Eller har du blitt slikket der selv ? Jeg har gjort det på mannen min og likte det men føler meg litt utilpass om han skal gjøre det på meg. Redd for at det skal lukte / smake møkk rett og slett men dette er jo et erogent område da... Jeg slikker dama i rumpa, og hun elsker det. Hun liker også å bli slikket inni rumpehullet, men er litt trang i åpningen og hun må derfor trykke litt for å å gjøre seg litt tilgjengelig. Ved noen tilfeller har hun ved uhell rett og slett bæsjet i munnen min når hun har trykket. Første gangen dette skjedde ble hun fryktelig flau, men siden jeg ble ekstra tent av det så slapper hun av og nyter min tungeboring maksimalt nå. For meg er det ingenting som slår ei deilig damerumpe som ber om å bli slikket, mmmmm
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #59 Skrevet 25. juni 2018 Vet ikke om jeg helt hadde likt å bli driti på, men jeg har slikket rompe og rompehull på en dame. Hun likte det veldig . Hun slikket ballene mine og sa at hun bille ha kuken min i rompa. Vi har ikke prøvd det enda, men det skal vi. Kanskje ikveld, Anonymkode: 42a71...48a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå