Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har du slikket noen i rompa ? Eller har du blitt slikket der selv ? Jeg har gjort det på mannen min og likte det men føler meg litt utilpass om han skal gjøre det på meg. Redd for at det skal lukte / smake møkk rett og slett men dette er jo et erogent område da...
Gjest Bifilia Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Ja, og ja. Men bare når jeg og partner er rene og nyvaskette.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Men, dersom mannen din er nydusjet. Lukter det virkelig ikke noe av han da alstå ? Synes ofte det kan være en eim igjen jeg.
Gjest Bifilia Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Men, dersom mannen din er nydusjet. Lukter det virkelig ikke noe av han da alstå ? Synes ofte det kan være en eim igjen jeg. Lukter det vondt lar jeg være. Enkelt og greit. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Ja jeg gjør det på mannen min Er ikke noe eim der om han er nyvasket. Bruker å stikke tunga inn også. Deilig
captiva Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 nei,fy f....putter hverken tunge eller finger inn der. kjæresten min nå er anti rompe,ikke noe skal inn der heldigvis! har fått spørsmål om å slikke der før,men NEITAKK. ingen får slikke i min rompe heller btw..
Yme Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Ja jeg gjør det på mannen min Er ikke noe eim der om han er nyvasket. Bruker å stikke tunga inn også. Deilig Du er så liberal!
Gjest Utlogget Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Har du slikket noen i rompa ? Eller har du blitt slikket der selv ? Jeg har gjort det på mannen min og likte det men føler meg litt utilpass om han skal gjøre det på meg. Redd for at det skal lukte / smake møkk rett og slett men dette er jo et erogent område da... Jeg er omvendt fra deg. Synes det er ok at typen gjør det på meg men vil ikke gjøre det på ham.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Ja takk, begge deler. :D Det er så vanvittig opphissende at jeg kan ikke beskrive det. Liker det enda bedre enn slikking/suging.
Imya Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har gjort det kun en gang på samboeren min og det var ok. Nå skal det sies at det var alkohol inni bildet og jeg var ekstremt kåt i øyeblikket. Til tross for at jeg aldri trodde jeg kom til å slikke noen der noen gang, gjorde jeg det på eget initiativ mens vi lå i 69'. Kan ikke huske om vi var nydusja eller ikke:P
Gjest 69-fan Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Men, dersom mannen din er nydusjet. Lukter det virkelig ikke noe av han da alstå ? Synes ofte det kan være en eim igjen jeg. Denne eimen har jeg også reagert på. Jeg må skrubbe meg masse og skylle med store mengder vann og såpe i flere omganger for å bli kvitt denne. Vet jo at jeg er gullende ren, men lukta er vanskelig å bli kvitt! Har dere andre det også sånn?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Denne eimen har jeg også reagert på. Jeg må skrubbe meg masse og skylle med store mengder vann og såpe i flere omganger for å bli kvitt denne. Vet jo at jeg er gullende ren, men lukta er vanskelig å bli kvitt! Har dere andre det også sånn? Hmmm...har det litt slik jeg også. Det lukter rett og slett rumpe uansett hvor mye man vasker. Sikkert pga at det kanskje sitter ( unskyld språket ) litt avføring igjen i sprekken i anus.
Gjest SMann Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Elsker å bli slikket og slikke der....nydelig....
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 Hmmm...har det litt slik jeg også. Det lukter rett og slett rumpe uansett hvor mye man vasker. Sikkert pga at det kanskje sitter ( unskyld språket ) litt avføring igjen i sprekken i anus. Tror ikke det. Her vaskes det Grundig. Det kan synes som om lukta sitter i selve sprekken over anus. Hadde den vært borte skulle jeg ha krevd både det ene og det andre :gjeiper:
Gjest koosejenta Skrevet 22. februar 2008 #15 Skrevet 22. februar 2008 begge deler..både gir og mottar:) mest deilig å gi syns jeg
Gjest Jonas Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 Hei Jeg (25) og dama mi (24) gjør dette mye, jeg "gir" henne alltid en runde med tunga rundt anus viss vi har sex etter dusjing etc. Hun gir meg innimellom, når jeg vil. Ikke alltid jeg føler meg ren nok. JEg har lyst og stikke tunga inn i rumpaq henes og, men da må det bli etter en runde med klyster el.lignende. Hvertfall ingenting er deiligere enn og leke med tunga rundt hennes bakeste hull samtidig som jeg bruker hendene eller en vibratpor i musa hennes. Noen som har prøvd og stikke tunga innefor lukkemuskelen? Hvordan føltes det, hvordan gikk dere frem for og få det til? Har tenkt på og bruke en finger eller to der først for så og trekke de sakte ut og overlappe med tunga, men vet ikke helt. "Jonas"
Filur Skrevet 24. februar 2008 #17 Skrevet 24. februar 2008 Kjæresten liker veldig godt å gjøre det på meg. Synes det er godt jeg.. Jeg er ikke like komfortabel med å gjøre det på han, men jeg jobber med saken. Har gjort det på en fyr én gang, men da var jeg høy. Hadde sikkert ikke gjort det om jeg var tilregnelig.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #18 Skrevet 24. februar 2008 Ja og ja. Jeg synes det er helt ok, men da må det være helt rent og pent og barbert. En gang jeg gjorde det på ei jente uten forvarsel mens jeg slikket henne ble hun helt rystet og lurte på hva i alle dager jeg drev på med og hun syntes det var ekkelt. Skjedde ikke igjen for å si det slik. Lite klining etterpå
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #19 Skrevet 25. februar 2008 Det er det jeg synes er problemet med analkos, enten det gjelder slikking eller penetrering - det blir så lite fleksibelt. Man må gjøre det SIST av alt, liksom, for jeg kysser pokker ikke en som har hatt tunga bak på meg, og jeg suger ham heller ikke eller har ham inn i skjeden dersom pikken har vært bak først. Æsj. Og hva er vitsen da? Blir for mye styr, rett og slett. Lukten av rumpe er ikke spesielt sexy, og hvor kult er det om typen må opp og vaske ansikt og pusse tenner, eller vaske seg, midt i rotinga for å kunne fortsette liksom. Skikkelig turn off. Synd det er en erogen sone det er absolutt et følsomt område. Men det holder lenge med stryking og "i nærheten" for min del, ellers er moroa ødelagt.
Gjest lillelinn Skrevet 27. februar 2008 #20 Skrevet 27. februar 2008 Man behøver vel ikke lukte? Er jo bare å puste gjennom munnen!? Det er vannvittig deilig å slikke en mann i rumpa, og jeg har aldri blitt plaget av bæsjelukt! Må også legge til at jeg synes det er et veldig privat område, så det er ikke noe jeg gjør på en one-night stand akkurat...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå