Gå til innhold

Erfaringer med Change?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet
jeg har veldig god erfaring med changebutikken på ski storsenter=)

Veldig god service og godt utvalg!

Men change vinterbro hadde jeg aldri gått til igjen.

Har aldri opplevd dårligere service der noensinne!!

Var der i går for å bytte en bikini og hun som eier butikken var helt utrolig frekk.

Man får kanskje ikke byttet undertøy/bikinier? Det er i hvert fall ganske vanlig at man ikke får byttet det, det var kanskje derfor det ble "trøbbel" da du skulle bytte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pellargo
Skrevet

Gamme tråd men lurer, fant du ut av det? Jeg er kjempefornøyd med Change-BH'ene. Har riktignok ikke mer enn 2 av slaget men de er SUPERGODE, har hatt de lenge, de er (nesten) like fine og jeg vasker dem i vaskepose i vaskemaskinen på 40 grader :)

Skal investere i 2 nye nå, gleder meg masse :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med servicen på Change, hyggelige, hjelpsomme og imøtekommende.

Skrevet
Stort utvalg størrelser, veldig god kundeservice og forholdsvis rimelig pris. Har lest tidligere at enkelte ikke er kjempefornøyd med kvaliteten, men jeg har ingenting å utsette. Men for oss som ikke passer inn i størrelsene på HM er det er bra alternativ.

Eg testa ut Change i Oslo (ved Majorstuen) og her var det kjempeservice og ikkje minst hyggjeleg service! Var så innom i Bergen (Exhibition) og der var det elendig service. Eg var i utgongspunktet der for å kjøpe noko, men ho som var i butikken då fekk meg faktisk ikkje til å ha lyst på noko. Rare greier...

Stussar også veldig over desse størrelsane! Å gå frå B-cup til D-cup utan å ha særleg store bryst er litt for sjukt. Kan det vere at det er slik dei får til seg kundar? Ved å skape ein illusjon av større bryst? :klø:

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)
Stussar også veldig over desse størrelsane! Å gå frå B-cup til D-cup utan å ha særleg store bryst er litt for sjukt. Kan det vere at det er slik dei får til seg kundar? Ved å skape ein illusjon av større bryst? :klø:

Jeg har samme størrelse på Change som i andre butikker, dvs 65E. Husk at hvis du går ned to størrelser i omkrets, så må du opp to cup-størrelser. I tillegg er det stor forskjell mellom forskjellige modeller, og ikke minst mellom to forskjellige merker. Så at man kan bruke B-cup i et merke, men må ha D-cup i et annet er ikke helt unormalt.

Endret av SmallTalk
Gjest Uheldige svake pike
Skrevet
Var så innom i Bergen (Exhibition) og der var det elendig service. Eg var i utgongspunktet der for å kjøpe noko, men ho som var i butikken då fekk meg faktisk ikkje til å ha lyst på noko. Rare greier...

Dette er jeg veldig enig i. Bare at jeg følte meg så presset at jeg endte opp med å kjøpe noe selv om jeg var litt i tvil. Jeg var veldig tynn en periode da jeg forvillet meg inn der på jakt etter noe konkret til en kjole jeg har. Jeg svinger litt i vekt, og damen i butikken presset meg til å kjøpe 70 D, og ikke 75 D som jeg pleier å bruke. Ikke tok hun mål eller noe, hun sa at den var litt stor i cupstørrelse og at det var slik jeg skulle ha den. Jeg følte meg ekstremt dum der jeg prøvde å forklare at jeg ikke hadde som mål å forbli tynn som et stankelbein selv om jeg var slik da, men klarte ikke å stå imot presset. Det var veldig tydelig at damen bak kassen ikke mente at jeg hadde peiling på noe. En måned senere hadde jeg vokst ut av en bh til 600 kr...

Jeg handler heretter alle mine bher på lindex. Der får jeg være i fred på prøverommet, og jeg slipper antydninger om at jeg er gal som ønsker å holde meg normalvektig og foretrekker en bh som er komfortabel og som varer, fremfor en som er så liten som mulig rundt livet.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Ane_*
Skrevet
Jeg handler heretter alle mine bher på lindex. Der får jeg være i fred på prøverommet, og jeg slipper antydninger om at jeg er gal som ønsker å holde meg normalvektig og foretrekker en bh som er komfortabel og som varer, fremfor en som er så liten som mulig rundt livet.

Du har nok vært veldig uheldig med personalet i butikken. For det er vår oppgave å VEILEDE kundene, hvis de ikke enda har funnet den perfekte bh'en, men absolutt ikke å presse de inn i noe. Den feilen mange ofte gjør:

-De kjøper for stor bh i omkrets fordi de ikke finner riktig omkretstørrelse med stor nok cup. Dette resulterer i at bh'en blir alt for stor rundt, glipper opp over ryggen og dermed ikke gir støtte i det hele tatt. BH'en skal være så stram rundt at det er behagelig å ha den på, samtidig som du ikke trenger å bruke stroppene til noe annet enn justering av bysten. Det er OMKRETSEN som skal holde Bh'en på plass, ikke stroppene. For de som blir plaget av vonde stropper uanset om Bh'en sitter som den skal så har vi noen geniale comfort straps som du putter mellom stroppen og huden din. Bh'en skal du ha på detYTTERSTE leddet og den skal være stram. På den måten kan du stramme bh'en din hele 2 ganger til når den begynner å vise seg ut ( noe de som oftest gjør) slik at du kan bruke bh'en din mye lengre.

-Man deler bysten i to, fordi man ikke finner stor nok cup. Omkretsen sitter som den skal, men puppen får ikke skikkelig plass, og man får enten masse ekstra som henger på sidene, eller man får en skikkelig dobbel pupp. Når du prøver bh på egenhånd er det viktig at du drar puppene godt inn i bh'n, fra hver side og at du også dytter midten av bh'n inn mot brystet ditt for å se om det kommer en dobbel pupp. Bh'en skal sitte inntill kroppen din og bysten skal få plass.

Det er en prosess å finne riktig bh størrelse, men for oss er dette hovedoppgaven vår og vi finner stor glede i å kunne tilby kundene muligheten til å få riktig veiledning og dermed muligheten til å kunne finne den perfekte bh'en. Ingenting gleder oss mer enn når en kunde går ut av butikken strålende fornøyd med det nye bh settet sitt, nettopp fordi vi vet hvordan det vil forandre livet hennes.

Akurratt nå har vi en landsdekkende kampanje hvor vi vil vise viktigheten med å bli målt, og at du kan få gjort det helt gratis hos oss. Du får i tillegg 10% bonus på bh'en du kjøper og 100 kroner i avslag på trusen hvis du kjøper ett sett.

Pris på bh'ene ligger fra 239.95og opp til 699.95 for det lekreste vi har. Vi har en egen ungdomsserie som er rimeligere, men som gir like godt støtte som våre andre bh'er. bh'en vår forandrer seg ut i fra størrelsen du trenger. Jo større størrelse jo bedre støtte, selv om det er samme modell..

Ta en titt på vår nye nettside som viser hele den flotte høstkolleksjonen og løp til din nærmeste Change butikk. www.change.com

Hilsen ei som jobber i Change på torgterrassen i Stavanger og somgleder seg til å gå på jobb om noen minutter :D

Skrevet
og jeg slipper antydninger om at jeg er gal som ønsker å holde meg normalvektig og foretrekker en bh som er komfortabel og som varer, fremfor en som er så liten som mulig rundt livet.

Change bruker samme størrelse som absolutt alle andre butikker. De fleste kvinner bruker feil BH-størrelse, så å skulle gjøre dette til en sak om vekt blir feil. For de som ikke trenger så mye støtte merkes nok ikke forskjellen så godt, men jeg merker f.eks. ENORMT forskjell på en 85DD fra Lindex og en 70H fra en ordentlig undertøysbutikk, selv om begge "passer". 70H gir langt mer støtte og løft, og er mye mer komfortabel. Det sier seg egentlig selv at en BH som er for løs i omkretsen ikke vil støtte noe særlig godt.

Og ja - jeg har BHer fra Change og er kjempefornøyd. Var sist på Change i Sandefjord, der var det en utrolig hyggelig dame som var vennlig men ikke for pågående, og jeg fikk to BHer til rett over 600 kroner. Det synes jeg det er verdt :)

• Liker 1
Skrevet

God service og de er noe billigere enn andre butikker som fører uvanlige størrelser, men jeg synes både kvaliteten på BH'ene og støtten/formen de gir er dårligere. BH'ene fra La Lina i Oslo sitter mye bedre og er av bedre kvalitet enn de jeg har kjøpt fra Change.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei:)

Skulle gjerne kjøpt et par bh'er fra Change... Men har ikke noe Change butikk i nærheten. Finnes det noe nettbutikk? Butikker sender ikke tilfeldigvis varer?

Takk på forhånd.

• 1 år senere...
Skrevet

Hei:)

Skulle gjerne kjøpt et par bh'er fra Change... Men har ikke noe Change butikk i nærheten. Finnes det noe nettbutikk? Butikker sender ikke tilfeldigvis varer?

Takk på forhånd.

Gammel tråd, men trekker likevel opp! :) Jeg kjøpte min første BH derfra i forrige uke. Jeg har alltid brukt 75C og trodd det er min str.. Men så kom jeg over å måle meg opp på nytt etter å ha vert på en undertøy side her på nettet, da kom jeg fram til at jeg skulle ha 65E... Str. selges ikke i "vanlige" butikker som Lindex osv., så derfor stakk jeg innom Change for å faktisk få prøvd denne str.! Jeg fikk en aha- opplevelse for å si det sånn...! :) Jeg har ikke "dradd" i BH`en en eneste gang når jeg har brukt denne, den sitter som støpt!

Når jeg har brukt mine vanlige BH`er så har de blitt slappe og løse etterhvert og jeg måtte stadig dra opp skålene så ikke puppene datt ut! :fnise:

Da jeg var ferdig med å prøve (veldig mangen) og tok på min gamle BH- det var ikke det samme, nei!

Det flotte er at de har nettbutikk, ja! :) Jeg ble medlem i butikken, fikk med meg kort (siden jeg ikke bor i by`en). Selv om du bestiller på nettet, har du mulighet til å bytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...