Gå til innhold

Erfaringer med Change?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier segselv.

Noen som har noe erfaringer med undertøy fra Change?

Hvordan er de på størrelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort utvalg størrelser, veldig god kundeservice og forholdsvis rimelig pris. Har lest tidligere at enkelte ikke er kjempefornøyd med kvaliteten, men jeg har ingenting å utsette. Men for oss som ikke passer inn i størrelsene på HM er det er bra alternativ.

Skrevet

De har veldig stort utvalg i størrelser, og hyggelige folk, i hvertfall i den butikken jeg har vært i. Ikke noe problem å finne 70E, fant vel 4 stk i beige. Hadde jeg bare skullet hatt 70E uavhengig av farge, hadde jeg hatt enda større utvalg.

Den bh'en jeg kjøpte, synes jeg at har et for løst bånd. Det holder ikke puppene så mye på plass som jeg gjerne skulle sett. Ellers er passformen fin. Tror dette kommer litt an på modellen, og så må man bare prøve selv.

Gjest Camelia
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med det jeg har handlet på change. Tror jeg betalte 800 kr for et sett inkl to truser. God kvalitet på det jeg har kjøpt der.

Gjest Camelia
Skrevet

Det er egne butikker, tror det er en landsdekkende kjede. Sjekk gule sider om de har i en by i nærheten av deg? Butikken og merket heter begge Change, og de selger bare det merket.

Skrevet

Takk dere!

De skal åpne i Skien og jeg har lyst til å kjøpe.

Er så lei av BHer som "sikkert kunne passet bedre, men jeg kan vel nøye meg med denne så lenge osv..."

Skrevet

Ligger en Change på oslo city hvertfall.

Grunnen til at det er flere som ikke er fornøyd med kvaliteten er nok fordi disse trenger mer støtte enn man får i BHene fra Change. De er helt fine, men er ikke like gode som noen litt dyrere BHer. (Eks: Freya, Panache, Kaliany, osv). Sistnevnte er gjerne bredere i stroppene, mer støtte og hold til puppene, mer elastiske osv, men ikke like snertne.

Det er hvertfall min erfaring, bruker 70FF.

Skrevet

Jeg må legge til at det er mange som er supert fornøyd med Change BHene, så man må nesten bare prøve å se selv. Du får en BH for 300,- der hvertfall.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

De har godt utvalg i størrelser, men jeg synes størrelsene er rare? Jeg bruker 65 G, men alle på Change har vært for små. Jeg har ogå prøvd 65 H en de var også for små. Så change er tydeligvis ikke butikken for meg. Jeg bestiller på bravissimo.com :O) Helst Freya

Skrevet (endret)
Takk dere!

De skal åpne i Skien og jeg har lyst til å kjøpe.

Er så lei av BHer som "sikkert kunne passet bedre, men jeg kan vel nøye meg med denne så lenge osv..."

Det er en Change-butikk på Herkules. Den var i alle fall åpen på lørdag. ;)

Endret av Grønt blad
Gjest Catwoman
Skrevet

jepp, change-butikken på herkules åpnet i høst. Jeg har to bh-er derfra som jeg er veldig fornøyd med - de sitter veldig fint.

Tror de er litt store i omkretsstørrelse - jeg burde egentlig hatt 60, men så små hadde de ikke, så jeg måtte ta 65 på strammeste hakk isteden. Men jeg har jo bh er i 70 fra andre butikker som passer. Så tror de er litt store. Men var veldig fornøyd med e-cup på mine små pupper da :ler:

Du bør absolutt ta turen innom - hun som jobbet når jeg handlet var ihvertfall veldig flink til å hjelpe meg - hun tok mål for å finne riktig størrelse og sånn.

Skrevet
De har godt utvalg i størrelser, men jeg synes størrelsene er rare? Jeg bruker 65 G, men alle på Change har vært for små. Jeg har ogå prøvd 65 H en de var også for små. Så change er tydeligvis ikke butikken for meg. Jeg bestiller på bravissimo.com :O) Helst Freya

De opererer sikkert med norske størrelser? Slik som på Triumph, der en G cup tilsvarer en FFcup på bravissimo.. Pluss at det varierer fra merke til merke, BH til BH.

Skrevet

naar dere sier 60 og 70, mener dere da omkretsen under bysten? Altsaa man er 60 eller 70 cm under bysten?

Skrevet

Ja, omkretsen måles under brystene, rundt brystkassa.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

Change har svært bra utvalg, 65-100 A - J Cup

Kvaliteten er også bra, og de har undertøy i alle prisklasser fra vanlig til eksklusivt. Mye flott badetøy også :)

Om du er usikker på størrelsen har Change Jentene alltid et målebånd i nærheten, så blir det perfekt størresle.

WWW.CHANGE.COM

Gjest change stavanger
Skrevet

Jeg har handlet hos Change i Stavanger sentrum, der var di veldig dyktige og service vennlige.

Størrelsene endres i forhold til hvilket type matrialle bh er laget av derfor må man noen ganger gå både opp og ned i cup. størrelser.

Etter som jeg fikk beskjed om har di størrelser etter alles omkrets og fasong.

Og i tillegg kunne di spesial bestille andre farger og modeller til meg:)

Fornøyd kunde:)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

jeg har veldig god erfaring med changebutikken på ski storsenter=)

Veldig god service og godt utvalg!

Men change vinterbro hadde jeg aldri gått til igjen.

Har aldri opplevd dårligere service der noensinne!!

Var der i går for å bytte en bikini og hun som eier butikken var helt utrolig frekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...