Gå til innhold

Dyr

Gjest Sisu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jevnlig er misskjøtsel av dyr oppe i media. Ønsker bare på det sterkeste å anbefale alle som vurderer å skaffe et kjæledyr å kontakte et sted som omplasserer dyr! Vi har nettopp skaffet en katt fra et slikt sted, og det er en virkelig god følelse å tenke på at vi ved siden av å gi et hjem til pusen vår, også hjelper en katt til - nemlig den som "arver" hennes bur på senteret vi fikk henne fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig, vi har en hannkatt som er omplassert. han er verdens fineste pusekatt, g også veldig kjærlig og snill. Da jeg fikk han hadde man forsøkt å ommplassere han flere ganger men alltid fått han tilbake med beskjeder om at han har sint, klorte osv, så jeg var litt skeptisk i begynnelsen, men jeg lot han bare være i fred. dvs jeg løftet han ikke opp, maste ikke på han og klappet han kun når han gikk forbi... Det tok noen måneder men når han først skjønte at det var trygt hos meg ble han verdens mest kjelne pusekatt... han er fremdeles skeptisk til en del ting, og jeg kjenner jeg blir sint når jeg tenker på hva som har skjedd før jeg fikk han.. heldigvis ble han ikke sjalu da jeg traff mannen min, og de er verdens beste venner..... Jeg kan helt klart anbefale å adoptere et dyr, men husk at dette er dyr som har opplevd litt av hvert slik at man kanskje ikke kan herje med de slik mange gjør med kattunger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...