Gå til innhold

Leter etter en brudekjole som er middelalderinspirert med trompetarmer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leter etter en kjole jeg falt pladask for da jeg hjalp en venninne å lete (og siden det ike var aktuelt med bryllup på den tiden så lagret jeg ikke linken... sukk) Det er ca et halvt år siden nå. Jeg mener det var en norsk designer og kjolen var middelalderinspirert med trompetarmer...

hmmm...noen som har tips om hvor jeg kan finne den igjen???

Endret av lirypa
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det denne fra Agape? :)

(ligger under 2007- brud, ligger på side 8 og er nr. 1060 - Pris: Satin Kr. 14.260,- / Silke Kr. 24.900,-)

Endret av Concertina
Skrevet

(ligger under 2007- brud, ligger på side 8 og er nr. 1060 - Pris: Satin Kr. 14.260,- / Silke Kr. 24.900,-)

JAAAA!!! HURRA!!! TUSEN TAKK :klem:

Nå ble jeg glad altså :juhu:

Gjest StoreSky
Skrevet

Vet DivaX ved Lillestrøm også har en kjole med trompetarmer -vurderer nemlig den selv! :)

Skrevet
Vet DivaX ved Lillestrøm også har en kjole med trompetarmer -vurderer nemlig den selv! :)

Der var det også et par fine kjoler :hjerter: - og ganske mye rimeligere...

Takk for tipset!

Skrevet
Torunns drømmekjoler har forresten en kopi av Agape-kjolen... Modellen på bildene har vært på KG før i hvertfall og hun var i hvertfall veldig fornøyd med kjolen såvidt jeg husker :)
Skrevet
Jeg leter etter en kjole jeg falt pladask for da jeg hjalp en venninne å lete (og siden det ike var aktuelt med bryllup på den tiden så lagret jeg ikke linken... sukk) Det er ca et halvt år siden nå. Jeg mener det var en norsk designer og kjolen var middelalderinspirert med trompetarmer...

Sjekk www.torunnsdrommekjoler.no ;)

Skrevet

Åh, den var nydelig og litt spesiell. Men litt for dyr for meg.

Skrevet
Det står ingenting om størrelse der.

den blir sydd etter mål :ler:

Skrevet
den blir sydd etter mål :ler:

Men det står: "Vil du ha en kjole som ingen andre har,så er dette kjolen for deg.

Akkurat denne kjolen finnes det kun to utgaver av!"

Hvis de syr den på bestilling, så vil jeg tro at det etter hvert vil finnes mer enn 2 utgaver av den i verden.

Gjest Snart gift:-)
Skrevet

Hei hvis dere andre leter etter kjoler som har trompet armer så har de en fin og billig her:

http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=5...mp;LanguageNR=0

Skrevet

den fra finn.no kan du sikkert velge den fargen du vil ha også.

Gjest Gjest_Elin_*
Skrevet

Hei. :)

Jeg forelsket meg helt i den middelalderkjolen fra Agape, men den var for dyr.

Men det ligger flere av den originale kjolen til halv pris på Finn.no, både hel offhvite og ivory/champagne.

Jeg fant min der til 8000, og er kjempefornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...