Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en fyr som kun er interessert i fest og fyll med sine venner på fritiden. Festene går over alle støvel-skafter, der han (eller andre) ender opp med å knuse innventar. De andre egger ham på, og syns det er kjempeartig.

Jeg prøver så godt jeg kan å distansere meg fra dette -og ham- da jeg syns det hele er utrolig barnslig og flaut. Jeg er drittlei av å være den som "glatter over" ting dagen derpå. Han venner/venninner (her er det snakk om godt voksne mennesker) syns tydeligvis slik utagerende festing er kult.

Jeg er livsredd å bli skjært over samme kam, og hvordan kan jeg få det gjennom hans tykke skalle at slik oppførsel er barnslig og umodent??

Det er nummeret før jeg driter i hele fyren og vennegjengen hans.

Hvorfor er noen mennesker usiviliserte idioter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med han. Si at du ikke liker denne siden ved han og at han driter seg ut. Vil han være sammen med deg så får han skjerpe seg. Hører han ikke på deg hadde jeg gått. Det finnes jo så mage ordentlige gutter der ute:)

Skrevet

eller så kan du drikke deg skikkelig drita og gjøre han flau ,sånn at han skjønner hvordan du har det.

Skrevet

Du må jo bare snake med ham, om du ikke får ham til å forstå må du jo selv velge om han er verdt det.

Skrevet

Hvorfor gidder du å være sammen med en sånn person i det hele tatt? Fylla har ikke skylda, det er noe med ham som person som gjør at han er i stand til den type oppførsel. Det er en stor myte (og forskning bekrefter dette) at alkohol kan forandre noens personlighet og oppførsel totalt. Hvis man gjør noe i beruselse er man i stand til å gjøre det samme i edru tilstand. Og det sier vel ganske mye om ham som person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...