Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hvilket forum er du mest i (på KG selvsagt) ? Jeg er mest i Generell debatt og barn og fmilie.
Anglofil Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 TV & film, kultur, snikk-snakk, forbruker, singel og generell. Men det varierer, var mye på ordleker før. Mvh Yvonne
SilkeSatan Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Overalt. Der jeg finner noe spennende å diskutere, eller når jeg er i GPP modus
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Mat og drikke, og ellers litt overalt. Sniker også i dagbøker(dvs leser de jeg synes er interessante. Har av og til registrert meg, men tør ikke å bli kjent med noen ) og har resonnert meg til at jeg har jobbet på samme prosjekt som en av brukerne.
Grønt blad Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg er litt rundt overalt. Kanskje mest i trening og kosthold og Velvære-forumet. Har også snikkikket litt i dagbøker og lagt igjen spor i noen av dem. Jeg har hittil ikke turt å lage en egen dagbok... Endret 20. februar 2008 av Grønt blad
Blåbæret Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 gravid og spedbarn. er nesten bare der inne for tiden =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå