Gå til innhold

Flinke frisører i Bergen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp flyttet til Bergen og trenger definitivt en hårklipp, men siden jeg ikke vet hvem jeg skal gå til har jeg utsatt det i alt for lang tid.

Jeg har temmelig tynt, halvlangt nordisk hår, og synes klippen har veldig stor betydning for hvordan jeg føler meg.

Jeg har søkt litt i forumet og funnet noen gamle anbefalinger, men mye kan jo ha endret seg på et par år. Noen som har ferske anbefalinger?

Anne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve Erstad Frisør på Oasen senter i Fyllingsdalen. Går der selv, og er fornøyd.

Gjest Gjest-Cecilie
Skrevet

Synes Evy Helen Golten hos Image hårdesign på Midttun er veldig flink både med klipp og farge.Ikke så veldig dyr heller.I tillegg er hun en utrolig hyggelig person.

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Takk for gode forslag. Kanskje jeg burde prøve en av disse, men det hadde nok vært litt mer praktisk med en frisør som ligger litt nærmere sentrum. Flere forslag?

Skrevet

Jeg gikk til Ernst frisoersalong i Vaskerelven. Ligger rett ned gata ved Kilroy travels, og rett over gata fra undertoeysalongen (Netty eller noe?).

Det er den beste salongen jeg gikk til naar jeg bodde i Bergen, i alle fall.

Skrevet

Prøv Adam&Eva som ligger i Chr Michelsens gate, like ved teateret. De er nok ikke de billigste frisørene i byen, men er veldig bra faglig sett! Dessuten setter de av 1 time (60min) til hver klipp (selvsagt lenger om du skal ha andre behandlinger også) - dette synes jeg er bra ettersom mange frisører kun bruker 30 min på klippen. Ikke noe hastverk med andre ord.

Skrevet

Jeg går til Kick i Nygårdsgaten, og var aldri fornøyd med frisøren før jeg begynte å gå dit. Der er de fleste flinke, men jeg kan særlig anbefale en frisør der som heter Jeanett.

Skrevet
Jeg går til Kick i Nygårdsgaten, og var aldri fornøyd med frisøren før jeg begynte å gå dit. Der er de fleste flinke, men jeg kan særlig anbefale en frisør der som heter Jeanett.

Kick har skiftet navn, den heter Dada nå. Jeg anbefaler også denne salongen, spesielt Geir. Han reddet håret mitt etter at en lærling fra helvete (på samme salong, men hun er ikke der lenger nå) nesten hadde ødelagt det. Han er i tillegg utrolig hyggelig. :)

Skrevet
Synes Evy Helen Golten hos Image hårdesign på Midttun er veldig flink både med klipp og farge.Ikke så veldig dyr heller.I tillegg er hun en utrolig hyggelig person.

Hei!

Jeg lurer på ka du ga for klipp og farge jeg?395 eller 495 for klipp?430 for minicolor?

Skrevet

Jeg vil anbefale Max Milan i Marken. Jeg går til Morten og er kjempefornøyd. Fikk han anbefalt her i for noen år siden. ;)

Skrevet

Malin hos CC Dame i Vestre Torggate er fantastisk flink til å lytte og gir det akkurat det du vil ha, og hvis du ikke vet hva du vil ha så finner hun det ut for deg uansett!

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Hos Annes Hårdesign i Marken har de mange flinke frisører

Skrevet

Jepp Annes hårdesign er flinke, hvis du vil ha et litt rimeligere alternativ er Anja i kaigaten 12 flink. Alltid førnøyd da jeg gikk der, pluss at de hadde studentrabatt, bare en klipp ble derfor ca 250 kr.

Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg går fast til Dada (tidligere Kick) på Telegrafen. Det er den første frisøren jeg har vært fornøyd med noen gang! Har ikke en fast jeg går til der, men alle som har klippet meg har vært flinke og tatt seg god tid.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet
Hei!

Jeg lurer på ka du ga for klipp og farge jeg?395 eller 495 for klipp?430 for minicolor?

Svarer litt sent,men minicolor er 430,- farge 455,-,og klipp 395,-445,-.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil skryte av Adam og Eva salongen, de fortjener det fordi de er veldig dyktige, anbefaler alle ett besøk der egentlig, kan garantere at ingen blir skuffet.

• 8 måneder senere...
Gjest Gjest_Misfornøyd_*
Skrevet
Kick har skiftet navn, den heter Dada nå. Jeg anbefaler også denne salongen, spesielt Geir. Han reddet håret mitt etter at en lærling fra helvete (på samme salong, men hun er ikke der lenger nå) nesten hadde ødelagt det. Han er i tillegg utrolig hyggelig. :)

Nei huff og huff. Jeg fulgte dette rådet, nå ser jeg ut som en gammel kjerring. Fargen ble også helt feil i forhold til prøven som ble vist. Mitt råd: hold deg unna denne salongen. Det var ikke Geir da, men likevel..

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet
Nei huff og huff. Jeg fulgte dette rådet, nå ser jeg ut som en gammel kjerring. Fargen ble også helt feil i forhold til prøven som ble vist. Mitt råd: hold deg unna denne salongen. Det var ikke Geir da, men likevel..
Skrevet

jeg har vært hos adam og eva. vanvittig dyrt , nesten frekt syns jeg. 1600,- for folie striper i ettervekst!

føler meg lurt. frisøren var flink og hyggelig og alt det der, men det er for dyrt.

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg bruker E.T i Kløverhuset, er fornøyd med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...