Gjest Gjest_Titti_* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg skal snart oppfylle min drøm: jeg drar til New York.... Jeg har vel lest alt som kan ang. shopping o.l., men jeg lurer på en ting: kan jeg kjøpe mobiltelefon der? Går det evt an og legge inn bokstavene æøå? Har fått med meg at det er mye å spare på tekniske duppeditter "over there"... Noen som har erfaring med dette?
sebra Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 da tror jeg du må passe på at det er tri-band tlf. du kan nok få skifta softwaren til norsk,men det koster sikkert litt.også er det jo det med garanti og da. men jeg skal ikke påstå ting 100% sikkert her.
Munachimso Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Generelt synes jeg USA er elendige på mobiltelefoner, er ofte ikke så billig heller.. Men så vet jeg jeg ikke hvordan det er i NY da. Men har kjøpt telefon på eBay og det til halv pris av norsk pris. Funker helt fint i Norge, det med bokstavene vet jeg ikke noe om, har ikke trengt å bytte. Må passe på å ikke bli lurt da.
fruenge Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Helt på siden men du må få med deg outlet storen rett ved ground zero. Century 21 er det navnet, eller er det et eiendomsmelger firma, nå ble jeg plutselig usikker, men du kan ikke ta feil når du kommer til ground zero
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Har ikke amerikanerne et system uten simkort?
Kjetil E Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Kjøper du mobil så pass på at det er en Triband telefon. I Europa er de vanlige idag, vet ikke ossen det er i USA. Ikke kjøp TV da den ikke vil funke her i Norge (USA har et annet system). Ikke kjøp DVD filmer så sant du ikke har sonefri spiller. Fordi filmer beregnet på det Amerikanske markedet ikke funker i Europa. Så sant du ikke har sonefri spiller. Av samme grunn ikke kjøp DVD spiller da du ikke vil kunne spille av DVD plater som du kjøper her hjemme
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Helt på siden men du må få med deg outlet storen rett ved ground zero. Century 21 er det navnet, eller er det et eiendomsmelger firma, nå ble jeg plutselig usikker, men du kan ikke ta feil når du kommer til ground zero Jepp, jeg har hørt og notert meg ned navn og adr dit :-) Må få med meg det... Plassere gubben på en kafe slik at jeg kan shoppe litt på egen hånd. Har hørt at man bør møte opp der tidlig på morgnen, da er det ikke så mye folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå