Gå til innhold

Kort hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med håret mitt, eventuelt hva jeg kan ha på hodet?

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å ha slør eller tiara, dessuten har jeg kortklipt hår (og det kommer sannsynligvis ikke til å bli langt nok til å sette det opp om jeg sparer fram til juli). Noen tips? Skal jeg bare la det være som det er, gå barhodet, og kanskje la en frisør style og ordne det litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en haug med skikkelig lekre spenner og masse ting og tang man godt kan ha i kort hår også, som ikke blir like dillete som slør og tiara.. men HVOR??

Skal lete etter linken jeg, så kanskje du får litt inspirajon derfra...

Skrevet

Man I`m good *lol*

HER finner du et sinnsykt utvalg av slør, tiaraer, hårpynt osv.

Håper du finner noe du kanskje liker der.

Jeg har vurdert å kjøpe matchende smykke og hårpynt derfra, siden jeg ikke skal ha slør jeg heller (selv om jeg har langt hår..)

Skrevet

Søsteren min hadde kort hår da hun giftet seg. Ikke helt piggsveis altså, men vil tippe ca. 5cm hårlengde. Frisøren lagde sideskill og "sleiket" håret til siden med gele (altså ingen pannelugg). Bak ble det brukt krølltang, og resultatet ble at det så ut som hun hadde langt oppsatt hår. Hun hadde imidlertid en liten tiara som delte opp frisyren (altså mellom glatt forran/krøller bak) Huff..dette var ikke lett å forklare, men håper du forsto. Hun ble ihvertfall kjempefin altså. :-)

Skrevet

Jeg har kort hår og skal ha diadem (hårbøyle) i stedet for en tiara som liksom stikker opp av hodet, hvis du skjønner hva jeg mener. Det er i hvertfall ikke noe problem å få bøylen til å sitte. Man kan jo være feminin med kort hår også:) For min del blir det verre med slør, fordi håret er så kort at det vil bli vanskelig å "skjule" festet. Og for meg er det viktigere å ha min vanlige meg-frisyre enn slør... Ellers finnes det jo en del perler etc som kan settes også i kort hår.

Skrevet
Man I`m good *lol*

HER finner du et sinnsykt utvalg av slør, tiaraer, hårpynt osv.

Håper du finner noe du kanskje liker der.

Jeg har vurdert å kjøpe matchende smykke og hårpynt derfra, siden jeg ikke skal ha slør jeg heller (selv om jeg har langt hår..)

Takk for linken.

Skrevet

Ellers er det jo mulig med extensions da...om du ønsker litt mer lengde på den store dagen :)

Skrevet
Ellers er det jo mulig med extensions da...om du ønsker litt mer lengde på den store dagen :)

Jeg har jo lyst til å se ut som meg selv også, da. Jeg har ikke lyst til å bli helt forandret heller. Men takk for tipset.

Skrevet
Søsteren min hadde kort hår da hun giftet seg. Ikke helt piggsveis altså, men vil tippe ca. 5cm hårlengde. Frisøren lagde sideskill og "sleiket" håret til siden med gele (altså ingen pannelugg). Bak ble det brukt krølltang, og resultatet ble at det så ut som hun hadde langt oppsatt hår. Hun hadde imidlertid en liten tiara som delte opp frisyren (altså mellom glatt forran/krøller bak) Huff..dette var ikke lett å forklare, men håper du forsto. Hun ble ihvertfall kjempefin altså. :-)

Har også kort hår - og dette hørtes ut som en spennende frisyre. Har du ikke et bilde så jeg kan få se????

Skrevet

Jeg hadde kort hår da jeg giftet meg. Ingen tiara eller slør. Jeg var hos frisøren og fikk håret stylet og stelt der. Kunne nok klart å gjort det selv, men kanskje ikke frisyren hadde holdt hele dagen. Frisøren fikk det fint til og brukte riktig mengde og type stylingprodukter slik at jeg var pen på håret hele dagen.

Skrevet (endret)

Jeg har lurt på det samme. Jeg har sett på bilder at det er mulig å ha slør selv om man har kort hår.

http://www.tradewindtiaras.com/images/mate.../short_veil.jpg

Men hvordan fester de det? Med lim? Det går selvsagt an å ha et bånd eller hårbøyle, men jeg synes det ser litt rart ut hvis man ikke har nok hår til å holde det bakover, hvis dere skjønner, sånn som dette:

http://www.tradewindtiaras.com/images/mate...rt_headband.jpg

Bildene er endret til linker i hht reglene.

Camilla (mod)

Endret av Camilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...