Cuba Skrevet 20. februar 2008 #1 Del Skrevet 20. februar 2008 Vet du hva "shablo" betyr? Tror det var det de sa.. Jeg vet hva det betyr, men bare morsomt å se hvor brukt det egentlig er Eller hvor mange som ser på tv.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirepoix Skrevet 20. februar 2008 #2 Del Skrevet 20. februar 2008 Fått det fra "the voice"?=P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 21. februar 2008 #3 Del Skrevet 21. februar 2008 aldri hørt det før =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei, lærte det på Hjelpekorpset! hehe.. Utrolig nyttig. De snakket med to innvandrere, så det er vel kanskje ikke brukt i alle miljøer. Aner ikke Det er hvertfall positivt og betyr noe som "bamsesøt".. Ikke at jeg har brukt det ordet så veldig mye heller men :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2008 #5 Del Skrevet 21. februar 2008 bamsesøt? Søtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 21. februar 2008 #6 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva med tæshe ? Eller hvordan de skrev det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 21. februar 2008 #7 Del Skrevet 21. februar 2008 Aldri hørt om noen av disse ordene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 22. februar 2008 Hva med tæshe ? Eller hvordan de skrev det? Hmm.. ja, hva var det igjen? Sloss? Hva var det om en så veldig fin ut da? "Hun var skikkelig ?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 23. februar 2008 #9 Del Skrevet 23. februar 2008 Betyr ikke "tæshe" å stjele/rappe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 23. februar 2008 #10 Del Skrevet 23. februar 2008 Betyr ikke "tæshe" å stjele/rappe? Jo. Var iallefall det jeg blei lært. Schpaa kæbe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 24. februar 2008 Jo. Var iallefall det jeg blei lært. Schpaa kæbe da? Kul kåpe! hehe! neida.. hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #12 Del Skrevet 24. februar 2008 Kul kåpe! hehe! neida.. hva betyr det? Pen/deilig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 27. februar 2008 #13 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, forsåvidt pen/deilig jente. Eller som kompisen min sier "bra dame" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #14 Del Skrevet 27. februar 2008 Det kalles "kebabspråk" eller "salsaspråk" Helt vanlig blandt Oslos ungdommer. Det er et felles språk mellom våre nye landsmenn og etnisk norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå