Gjest Hjeeeeelp Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hei - stort problem det kan se ut som jeg får kviser av å bruke foundation. Noe av det samme skjedde da jeg prøvde Body Shops selvbruner for ansiktet - jeg fikk et par store kviser, sånne som jeg ikke har hatt siden tenåra - store, ømme, med masse talg - æsj! Siden før jul har jeg på anbefaling fra hudpleier, renset morgen og kveld, brukt en anbefalt fuktighetskrem (Decleor), og så har jeg i perioder brukt Medium beige foundation fra ID Bare Minerals. Liker hvordan den fungerer, men fargen er litt gul for meg nå om vinteren. Men i stedet for å få mindre porer og mindre svarte prikker, er det blitt omvendt! Porene rundt nesen er blitt større, og nesen er dekket med små svarte prikker Hva er deres erfaringer? Blir huden verre av å rense mye? Jeg har normal hud med noen sensitive partier. Noen som har råd til pleie?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Prøv det nye mineralpudderet til L`oreal. Jeg har brukt dyre og mange typer fondation opp gjennom åra, men er mye mer fornøyd med minerealpudder (jeg hater egentlig pudder...) Den dekker sååå bra. Jeg kjøpte min på H&M, bare 129,-. Prøv den du. det er mye bedre for huden din. Er så mild at du kan sove med den.
Saeria Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg ville også valgt mineral make-up. Selv er jeg fornøyd med Glo minerals.
Handis Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Glominerals er super! Den i presset pudderform dekker supert, men det synes ikke at jeg har den på huden. Anbefales!!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Hei der, tror nok ikke det er rensingen som gjør at huden din får større porer og flere sorte prikker - det kan være mineralpudderet. Har lest her inne at fler har hatt samme problem med ulike mineralpudder. Selv så bruker jeg en foundsation fra Benefit, some kind-a gorgeous, og er kjempefornøyd med den! Bruker også en farget dagkrem enkelte dager når jeg orker å styre med noe, fra Estée Lauder, Day Wear Plus. Liker begge disse til hvert sitt bruk og huden holder seg kjempefin under disse!
Adina Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Colorescience er også en mineral sminke som kan anbefales. Jeg har lagt merke til at mange bruker I.D. bare mineral 2.3 medium beige. Tilsvarende farge i Colorescience, er California girl. MYE enklere å legge på, ta med seg og reise med..... alt innholdet er inni kosten......!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Kan man kjøpe Glo Minerals hos hudpleier her hjemme eller er det kun på nett? ER det noen som i så fall vet prisen hos hudpleier og / eller kan anbefale en grei over oversiktlig nettside hvor man kan bestille prøver.?
Saeria Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Joda, en kan kjøpe glo hos utvalgte hudpleiere. Jeg lurer meg på om prisen ikke er et sted mellom 3 og 400 kroner.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Joda, en kan kjøpe glo hos utvalgte hudpleiere. Jeg lurer meg på om prisen ikke er et sted mellom 3 og 400 kroner. Den pressede Glo-foundationen koster ca 450 kroner, mens den løse koster litt over 500 kroner. Dyrt, men helt klart verdt det. Selv tester jeg ut Kiss Me Minerals akkurat nå; det er et norsk merke, uten bismuth oxychloride (som kan gi kløe og irritasjon), og her koster stor størrelse 250 kroner, mener jeg å huske. Du kan også kjøpe prøver for 30 kroner pr stk, og du kan maile dem hvis du lurer på noe. Jeg fikk svar umiddelbart på henvendelsene mine. www.kissme.no
Saeria Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Ja, det er helt klart verdt pengene, Glo sitt altså. Jeg bruker det pressede.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 prøv Exuviance foundations.den er flott.inneholser fruktsyre. Fikk også større porer og sorte prikker av id bare minerals.brukte medium beige der.men nautral beige i exuviance.aldri hatt så fin hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå