Gå til innhold

Fjellhytter

Anbefalte innlegg

Gjest Helen Parr
Skrevet

Er det noen som har linker til fine fjellhytter til inspirasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ett eller annet blad i hyllen på butikken i går der det var en reportasje fra et x antall hytter, men husker desverre ikke hva det heter, men kan sjekke i ettermiddag når jeg skal på butikken igjen om du vil :)

Hadde tenkt å kjøpe det, men valgte et med baderomsspesial i stedet ..

Gjest Helen Parr
Skrevet

Det var sikkert Interiør Magasinet. Jeg har det selv, ellers takk.

Forresten la jeg merke til at alle hyttene (bortsett fra en som skilte seg ut) var nesten like, dessuten så jeg at det var de samme interiørkonsulentene som gikk igjen. Boring. Men for all del, det var flotte hytter.

Andre hyttebladtips? *novise*

Skrevet

Jeg har sett de har et eget blad som heter "hytteliv"...eller noe i den duren. De seller det på narvesen, sjekk det ut.

Gjest Marillia
Skrevet

Hytteliv er et flott blad for oss hyttefolk, likedan Hyttemagasinet som finnes både i papirformat og en enklere utgave på nettet: Hyttemagasinet.

Da vi holdt på å innrede vår hytte, surfet jeg nesten daglig på hytter til salgs på finn.no, masse nyttig og unyttig å hente der. Søk opp de største og dyreste hyttene, da får man i mange opp nye hytter. Både tips om innredning og løsninger, fargevalg og stiler...

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Har du tatt en kikk på Ål- eller Hedda-hytta? De er ganske annerledes en sånne typiske standardhytter, med lure løsninger i forhold til vinduer /lys og romløsninger. Jeg og familien har seriøst vurdert denne typen hytte. Sjekk dem ut på Ålhytta og Hedda

Gjest Helen Parr
Skrevet
Har du tatt en kikk på Ål- eller Hedda-hytta? De er ganske annerledes en sånne typiske standardhytter, med lure løsninger i forhold til vinduer /lys og romløsninger. Jeg og familien har seriøst vurdert denne typen hytte. Sjekk dem ut på Ålhytta og Hedda

Begge disse sidene likte jeg veldig godt. Takk skal du ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...