Gjest sjaluana Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 blir du sur/oppgitt/irritert/sjalu dersom han kaster et ekstra blikk på pene damer, om det så er ute på byen, i butikken, på trening, på damene på forsider i bladhylla etc? ja? nei?
Noli Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Nei. Hverken han eller jeg ble, eller burde blitt, blinde da vi gikk inn i dette forholdet.
Gjest Reka Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Nei det blir jeg ikke. Enig med det Noli sier
Supramundane Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Nei, overhodet ikke. Han kan glane så mye han vil, det er uansett meg han skal hjem med etterpå.
FrizzleSizzle Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg glaner på damer selv! Pene damer er estetisk flott å se på. Kjekkas-menn på gata/TV bryr jeg meg ikke så mye om, men jeg er fri til å glo på dem og.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Han må bare kikke så mye han vil. Det gjør jeg også. Jeg liker dog ikke at han åpenlyst sikker når jeg er til stede.
Carebear1 Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 (endret) - Endret 30. januar 2009 av Melania
Trampe Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Det er jo forskjell på kikking og sikling, da. Min kikker på andre, flørter med butikkdama og frisøren sin - og det gjør meg ingenting. Jeg gjør det selv, uansett om mannen er med meg eller ikke. Jeg vet jo at det er meg han er glad i, det er meg han sover med om natta - og flørting har da aldri skadet noen. Men om han hadde sikla åpenlyst etter noen andre hadde jeg blitt irritert, det synes jeg er respektløst overfor den man er sammen med.
Eline1986 Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Nei, hadde ikke blitt sur. Men som de andre sier, finnes det grader av det, så alt til sin tid...
Gjest Mirina Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Jeg hadde ikke likt at han snudde seg etter andre damer på gata når jeg var med, nei. Heldigvis gjør han ikke det når jeg er i nærheten heller.
katla Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Det er forskjell på å ta en titt og la øynene trille ut av hodet, mens sikkelet renner :-D
Sarah_83 Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Alle kan vel kaste et ekstra blikk innimellom. Han kan gjerne se, MEN gjør det diskret. Ikke vill gloing og sikling på andre. Da hadde jeg reagert. Men et forsiktig øyekast diskret er vel ok. Det hender det vel at vi jenter å gjør.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er jo glad han ikke snur seg og plystrer eller tuter om han kjører bil Men at han legger merke til, og kikker i forbifarten reagerer jeg ikke på. Jeg legger også merke til pene eller sjarmerende menn.
Gjest Ansjoni Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 (endret) . Endret 27. september 2009 av Ansjoni
Gjest ts Skrevet 20. februar 2008 #16 Skrevet 20. februar 2008 heh, ser ut til at jeg er den eneste som kan finne på å bli mutt av at han kikker. ble faktisk sur da han i butikken titta to ekstra ganger på damene på forsida av fhm. hadde en meeeget dårlig dag og pms. det tas til SERIØS etterretning!
Sarah_83 Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 heh, ser ut til at jeg er den eneste som kan finne på å bli mutt av at han kikker. ble faktisk sur da han i butikken titta to ekstra ganger på damene på forsida av fhm. hadde en meeeget dårlig dag og pms. det tas til SERIØS etterretning! [/quote Nei altsp hvis han GLR som du beskriver her så hadde jeg seriøst regert. Diskret er en ting, da du så vidt legger kanskje merke til det. Men nei- ikke bare pms.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 [/quote Nei altsp hvis han GLR som du beskriver her så hadde jeg seriøst regert. Diskret er en ting, da du så vidt legger kanskje merke til det. Men nei- ikke bare pms.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. februar 2008 #19 Skrevet 20. februar 2008 Det er respektløs og glane etter andre jenter når han er sammen med meg. Greit nok å titte vanlig på mennesker, men å begynne å glane er respektløst i mine øyne
caso Skrevet 20. februar 2008 #20 Skrevet 20. februar 2008 heh, ser ut til at jeg er den eneste som kan finne på å bli mutt av at han kikker. ble faktisk sur da han i butikken titta to ekstra ganger på damene på forsida av fhm. hadde en meeeget dårlig dag og pms. det tas til SERIØS etterretning! Joda, men damene på forsia av FHM fortjener stort sett både ett og fem blikk. Folk har da øyne, det er en grunn til at de er plassert på forsia' . Du får tenke han har falt for forlagets salgstrisk Jeg hadde kjøpt bladet å tatt det med hjem, for min del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå