Gå til innhold

Lokaler i Oslo?

Gjest Gjest_Numfa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Numfa_*
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg med min kjære våren 2009, men sliter devsverre med å finne et fint og billig lokale. Ønsker et lokale hvor man kan ta med egen mat og drikke! Takker for all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg skal gifte meg med min kjære våren 2009, men sliter devsverre med å finne et fint og billig lokale. Ønsker et lokale hvor man kan ta med egen mat og drikke! Takker for all hjelp :)

Når du sier lokalet som er billig mm. mener du rett og slett et klasserom da eller? :)

Skrevet

schafteløkken,

nordre skøyen hovedgård,

roklubben på bygdøy

Skrevet
Hei!

Bekkelagshuset! (ikke veldig luksus der - men good plass, og godt med parkeringsmuligheter, og rett ved trikken!

Skrevet

Gamle Aker kirkesenter.

Gjest Wildcat
Skrevet (endret)

Hva med Båtsportens hus på Kalvøya (riktignok Bærum, men ikke langt fra Oslo)?

http://www.sant.no/website.aspx?displayid=1385

Tror det koster 8000 å leie, men er ganske sikker på at her kan man stille med alt man vil av mat og drikke selv. Veldig fint lokale med herlig beliggenhet.

Endret av Wildcat
Skrevet

MÅ bare få ut min frustrasjon over Schafteløkken! Vi føler oss egentlig forferdelig dårlig behandlet! Ikke tar de telefonen (og jeg har prøvd ofte!), de svarer skjelden på mail og er lite hjelpsomme (jeg har også flere ganger sendt mail og spurt om de kunne ringe meg og har oppgitt telefonnummer, men har ikke fått noe som helst respons). Det viste seg at de hadde opptatt den datoen vi ville ha 27/6 09, men de kom ikke med noe annet alternativ. Etter mye frem og tilbake (over mail, for de har tydligvis telefonskrekk...) kom det frem at de hadde ledig 4 juli, og de lovet å ta kontakt med meg i går. Det gjorde de jo selvsagt ikke. De er tydligvis ikke intersert i kunder.... >:O

Så nå skal vi å se på Nordstrandhuset i morgen :) Forresten noen som har vært der?:)

Men er fremdeles litt irrirert >:#

Gjest slottsfrue
Skrevet

sjekk ut www.annerledes.no, eller google "slottet selskapslokaler"

Der finner du Slottet selskapslokaler! Fantastisk sted med en nydelig ramme rundt bryllupet!

Ikke så himla dyrt, og kan ha med alkohol selv, og mat ved avtale!

Lykke til

Gjest brudegjest
Skrevet

roklubben er jo innnmari dyr (18.000,-), men har plass til mange.

Skrevet
MÅ bare få ut min frustrasjon over Schafteløkken! Vi føler oss egentlig forferdelig dårlig behandlet! Ikke tar de telefonen (og jeg har prøvd ofte!), de svarer skjelden på mail og er lite hjelpsomme (jeg har også flere ganger sendt mail og spurt om de kunne ringe meg og har oppgitt telefonnummer, men har ikke fått noe som helst respons). Det viste seg at de hadde opptatt den datoen vi ville ha 27/6 09, men de kom ikke med noe annet alternativ. Etter mye frem og tilbake (over mail, for de har tydligvis telefonskrekk...) kom det frem at de hadde ledig 4 juli, og de lovet å ta kontakt med meg i går. Det gjorde de jo selvsagt ikke. De er tydligvis ikke intersert i kunder.... >:O

Så nå skal vi å se på Nordstrandhuset i morgen :) Forresten noen som har vært der?:)

Men er fremdeles litt irrirert >:#

Vi prøvde også å få kontakt med schafteløkken i fjor ,men kom ikke gjennom på tlf. 2 ganger var det bare en gutt i tennårene som tok tlf og lo og skjønte ingenting. endte opp med at vi aldri var å så der.

Vi var å så på nordstrandshuset, er ok der. ganske stort om du leier hele huset og veldig koselig hage, masse blomster når vi var der i sommer. Eneste var at det var litt mer slitt enn det vi hadde forventet. Men de hadde jo kjempestor spisesal og på kjøkkenet var det alt man trengte til servering, dekktøy ol.

Verdt å ta titt. Særlig hvis dere er ute etter et sted dere kan ordne absolutt alt selv .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...