Gjest Mirina Skrevet 22. februar 2008 #23 Skrevet 22. februar 2008 Olje altså? Høres så klissete ut..? For å ha der nede tenker jeg. Den skummer ikke? Nei, den skummer ikke. Er ikke klinete heller.
Grissini Skrevet 22. februar 2008 #24 Skrevet 22. februar 2008 Jeg bruker enten Asan eller Dr. Greve. Jeg foretrekker Asan, men kjøper Dr. Greve hvis den er på tilbud
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #25 Skrevet 22. februar 2008 Her i huset har vi brukt Lactacyd i mange år. Den med blå kork som er uten parfyme. Kjøpes på apoteket.
Goldilocks Skrevet 24. februar 2008 #26 Skrevet 24. februar 2008 Her i huset har vi brukt Lactacyd i mange år. Den med blå kork som er uten parfyme. Kjøpes på apoteket. Samme her, har "vokst opp" med den. Fikk med en Lactacyd refill flaske sist jeg kjøpte en stor flaske på apoteket, som man heller over på også skummer såpen når du pumper den opp... Herlig Ellers er asan det værste jeg har prøvd, aaaaalt for parfymert, dr. greve var helt grei, men bruker den ikke siden det er parfyme i den.
Gjest Callo Skrevet 6. mars 2008 #28 Skrevet 6. mars 2008 Dr. Greve er jo såpefri? Da gjør det vel ikke noe å bruke den der nede (i forhold til at man ikke bør bruke såpe i underlivet)?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mars 2008 #29 Skrevet 6. mars 2008 Dr. Greves flytende. På reise er det greit å ha Asan intimservietter i veska
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå