Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg brukt Dr.Greves intimskum, men det begynner å klø/svi med én gang så det blir til at jeg nesten ikke får skyllt det bort fort nok. Mulig at det har noe med at den er i skumform gjøre.. Kunne nok ha trengt en ordentlig mild en. Jeg vet at man ikke skal vaske seg med såpe der nede hver gang man dusjer, men er det en spesiell en du har god erfaring med? Og hvor ofte bruker du intimsåpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aco intimolje, som kjøpes på apoteket. Det er den eneste intimsåpen underlivet mitt tåler. Bruker den hver dag.

Skrevet

Dr Greve flytende intimvask er min favoritt. Et must-have for meg:)

Skrevet

Jeg bruker Dr.Greve's flytende, har ingen problemer med den. Brukte Asan hos ei venninne engang, og da fikk jeg kløe og illeluktende utflod, og piller hos legen. :)

Skrevet

Jeg har falt for det nye intimskummet til Lactacyd.

Skrevet
I det siste har jeg brukt Dr.Greves intimskum, men det begynner å klø/svi med én gang så det blir til at jeg nesten ikke får skyllt det bort fort nok. Mulig at det har noe med at den er i skumform gjøre.. Kunne nok ha trengt en ordentlig mild en. Jeg vet at man ikke skal vaske seg med såpe der nede hver gang man dusjer, men er det en spesiell en du har god erfaring med? Og hvor ofte bruker du intimsåpe?

Jeg har samme erfaring som deg når det gjelder Dr.Greve skum-varianten.. veldig ubehagelig :(

Den originale (flytende) har jeg ingen problemer med!

Skrevet
Aco intimolje, som kjøpes på apoteket. Det er den eneste intimsåpen underlivet mitt tåler. Bruker den hver dag.

Enig i denne:) Liker den veldig godt!

Skrevet

Vanlig Dr. Greve. Vet man ikke skal vaske seg med såpe der nede, men føler meg liksom ikke ren uten :gjeiper:

Skrevet

Jeg bruker skummet til Dr. Greve når jeg vasker der nede. Nå har jeg aldri hatt noe problemer med noe intimsåpe jeg da. Men har hørt fra en venn som er veldig sensitiv som bruker Aco sin, og den skal visstnok være veldig god :)

Forøvrig så har jeg ikke visst at man kan få slike problemer med å bruke intimsåpe der nede. Nå kommer jeg til å begynne å kjenne etter hver gang jeg :fnise:

Skrevet

jeg bruker også flytende dr. greve,hver dag og ingen problemer :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Foretrekker Lactacyd jeg. Brukt i mange år og aldri noen problemer.

Skrevet

Dr Greve flytende intimvask :) mild og lukter godt

Skrevet

Jeg bruker Asan hver dag, har ingen problemer (for da ville jeg jo byttet).

Skrevet

Dr. Greve's flytende. Har prøvd Asan og Aco, men de reagerte jeg veldig på.

Skrevet

Bruker skjelden såpe i underlivet, men når jeg bruker det er det Oliva såpestykke.

Skrevet

Jeg har en liten asan-flaste som har vart i en halv evighet. Kjøpte den for et halvt år siden, og har fremdeles masse igjen. Så jeg er fornøyd med den.

Jeg vil forresten ikke anbefale asan mann. Den får i alle fall meg til å lukte :/

Skrevet

Jeg bruker Asan eller flytende Dr. Greve og er fornøyd med dem.

Skrevet

Olje altså? Høres så klissete ut..? For å ha der nede tenker jeg. Den skummer ikke?

Skrevet

Var på butikken og skulle kjøpe mer Dr. Greve (200ml) men når den kostet 24 kr og Asan (400ml) kostet 23 kr, så byttet jeg.. Men liker lukten på Dr. Greve bedre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...