Bomullstrusa Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 I det siste har jeg brukt Dr.Greves intimskum, men det begynner å klø/svi med én gang så det blir til at jeg nesten ikke får skyllt det bort fort nok. Mulig at det har noe med at den er i skumform gjøre.. Kunne nok ha trengt en ordentlig mild en. Jeg vet at man ikke skal vaske seg med såpe der nede hver gang man dusjer, men er det en spesiell en du har god erfaring med? Og hvor ofte bruker du intimsåpe?
Gjest Mirina Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Aco intimolje, som kjøpes på apoteket. Det er den eneste intimsåpen underlivet mitt tåler. Bruker den hver dag.
Handis Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Dr Greve flytende intimvask er min favoritt. Et must-have for meg:)
FantasDick Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg bruker Dr.Greve's flytende, har ingen problemer med den. Brukte Asan hos ei venninne engang, og da fikk jeg kløe og illeluktende utflod, og piller hos legen.
Antoinette Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har falt for det nye intimskummet til Lactacyd.
Mischa Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 I det siste har jeg brukt Dr.Greves intimskum, men det begynner å klø/svi med én gang så det blir til at jeg nesten ikke får skyllt det bort fort nok. Mulig at det har noe med at den er i skumform gjøre.. Kunne nok ha trengt en ordentlig mild en. Jeg vet at man ikke skal vaske seg med såpe der nede hver gang man dusjer, men er det en spesiell en du har god erfaring med? Og hvor ofte bruker du intimsåpe? Jeg har samme erfaring som deg når det gjelder Dr.Greve skum-varianten.. veldig ubehagelig Den originale (flytende) har jeg ingen problemer med!
Rexina Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Aco intimolje, som kjøpes på apoteket. Det er den eneste intimsåpen underlivet mitt tåler. Bruker den hver dag. Enig i denne:) Liker den veldig godt!
Aurela Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Vanlig Dr. Greve. Vet man ikke skal vaske seg med såpe der nede, men føler meg liksom ikke ren uten :gjeiper:
SilkeSatan Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Jeg bruker skummet til Dr. Greve når jeg vasker der nede. Nå har jeg aldri hatt noe problemer med noe intimsåpe jeg da. Men har hørt fra en venn som er veldig sensitiv som bruker Aco sin, og den skal visstnok være veldig god Forøvrig så har jeg ikke visst at man kan få slike problemer med å bruke intimsåpe der nede. Nå kommer jeg til å begynne å kjenne etter hver gang jeg
captiva Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 jeg bruker også flytende dr. greve,hver dag og ingen problemer
Gjest Elfrida Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Foretrekker Lactacyd jeg. Brukt i mange år og aldri noen problemer.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Dr Greve flytende intimvask mild og lukter godt
Noli Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Jeg bruker Asan hver dag, har ingen problemer (for da ville jeg jo byttet).
Munachimso Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 Dr. Greve's flytende. Har prøvd Asan og Aco, men de reagerte jeg veldig på.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #16 Skrevet 20. februar 2008 Bruker skjelden såpe i underlivet, men når jeg bruker det er det Oliva såpestykke.
Nausicaä Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har en liten asan-flaste som har vart i en halv evighet. Kjøpte den for et halvt år siden, og har fremdeles masse igjen. Så jeg er fornøyd med den. Jeg vil forresten ikke anbefale asan mann. Den får i alle fall meg til å lukte :/
Grønt blad Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 Jeg bruker Asan eller flytende Dr. Greve og er fornøyd med dem.
Bomullstrusa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 20. februar 2008 Aco intimolje, som kjøpes på apoteket. Det er den eneste intimsåpen underlivet mitt tåler. Bruker den hver dag. Olje altså? Høres så klissete ut..? For å ha der nede tenker jeg. Den skummer ikke?
Aurela Skrevet 21. februar 2008 #20 Skrevet 21. februar 2008 Var på butikken og skulle kjøpe mer Dr. Greve (200ml) men når den kostet 24 kr og Asan (400ml) kostet 23 kr, så byttet jeg.. Men liker lukten på Dr. Greve bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå