Gjest Embla s i.i. Skrevet 1. mai 2003 #1 Del Skrevet 1. mai 2003 Hørte en über kul låt på radio på veg til jobb i dag (jada, vet det er 1. mai). Det var masse bråk og "refrenget" var slik "(bråååk) pain pain pain (bråååk)". Ka kan det væra for noko?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. mai 2003 #2 Del Skrevet 1. mai 2003 Er du sikker på at du er våken nå??? Si meg er du på jobb i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s i.i. Skrevet 1. mai 2003 #3 Del Skrevet 1. mai 2003 Er du sikker på at du er våken nå??? Si meg er du på jobb i dag?? Ja! Det er kjempefint, faktisk! Helt alene her, tyvspiser kaker (ble kjøpt inn nye i går til møter o.l....), drikker te, jobber med hovedoppgaven, er inne på KG (men får ikke logget meg på), kommer meg ajour (har hatt vanvittig mange saker og føler for å "rydde litt") mht skåringer, journalføring, etc. Har det helt topp, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. mai 2003 #4 Del Skrevet 1. mai 2003 Kan ikke være Chainsaw, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s i.i. Skrevet 1. mai 2003 #5 Del Skrevet 1. mai 2003 Kan ikke være Chainsaw' date=' da? [/quote'] Det kan det godt hende at det er. Gruppe eller sang? (Jeg har aldri hørt om chainsaw før). Det skal i allefall være en god del bråk (men bra bråk, for green sakes!!), også er det en mann som hyler dette "pain"x3 også er det noen kvinnestemmer der også innimellom (eller barnestemmer?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. mai 2003 #6 Del Skrevet 1. mai 2003 Vet hvilken du mener, tror jeg. Men aner ikke hvem det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2003 #7 Del Skrevet 1. mai 2003 Vet hvilken du mener' date=' tror jeg. Men aner ikke hvem det er..[/quote'] eh, så du vet det da.. ikke, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. mai 2003 #8 Del Skrevet 1. mai 2003 Vet jeg har hørt sangen en gang, ja.. Ikke mye til hjelp, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2003 #9 Del Skrevet 4. mai 2003 Men nå vet jeg hvilke hva/hvem!! Hørte den igjen på radio i går! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #10 Del Skrevet 4. mai 2003 Inte vet jag, men BANDET Pain er verdt å skjekke ut iallefall :blunke: Det er såå irriterende å komme over bra låter på radioen, og så har programverten annonsert bandet/artisten FØR låten, og ikke etter, så man aner ikke hvem som spilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. mai 2003 #11 Del Skrevet 4. mai 2003 Men nå vet jeg hvilke hva/hvem!! Hørte den igjen på radio i går! :D Hvilken var det, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2003 #12 Del Skrevet 4. mai 2003 Eh.. for å være 100% ærlig så har jeg enda ikke klart å få med meg hva låten heter.. Men at det er Marilyn Manson som har den, det er banna bein!! Den er sikkert ny siden jeg har hørt den to ganger på radio iløpet av en uke.. Hm jeg trodde ikke jeg likte MM jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mai 2003 #13 Del Skrevet 4. mai 2003 Inte vet jag, men BANDET Pain er verdt å skjekke ut iallefall :blunke: . JJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gjør det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2003 #14 Del Skrevet 4. mai 2003 JJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gjør det!! OK, så gjør jeg vel det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. mai 2003 #15 Del Skrevet 4. mai 2003 Eh.. for å være 100% ærlig så har jeg enda ikke klart å få med meg hva låten heter.. Men at det er Marilyn Manson som har den, det er banna bein!! Den er sikkert ny siden jeg har hørt den to ganger på radio iløpet av en uke.. Hm jeg trodde ikke jeg likte MM jeg.. MM? Da var det ikke den jeg tenkte på uansett. Marilyn Manson er jo råbra da! Elsker hans versjon av Sweet dreams. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #16 Del Skrevet 4. mai 2003 Ikke at det går noen automatikk i dette, men, liker dere Manson er det store sjanser for at dere vil forgude Pain.. Det er tøff musikk, industrialmetal vil jeg kategorisere det som, med beats til og med! Sjekk ut skiva "Rebirth" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. mai 2003 #17 Del Skrevet 4. mai 2003 Har ikke hørt så mye med pain (begrenset til z-tv da jeg haDDE DEN KANALEN..) MEN DET JEG HAR HØRT VAR JO IKKE SÅ ILLE. Pokker, caps kom på. Gidder ikke skrive på ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. mai 2003 #18 Del Skrevet 13. mai 2003 Men da er det sikkert den nye til Marilyn Manson. Marilyn Manson - Mobscene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 13. mai 2003 #19 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har fått høre den på mtv nå, og den var ikke verst. Men heter den ikke Obscene da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. mai 2003 #20 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har fått høre den på mtv nå' date=' og den var ikke verst. Men heter den ikke Obscene da..?[/quote'] Nei, det er Mobscene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå