Gå til innhold

Ereksjon under dansing

Gjest Nils Jensen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge hun er tiltrukket av deg spiller det ingen rolle. Dansing er en veldig seksuell aktivitet, og det å bli tent er da den mest naturlige ting i verden. Det spørs hva du mener med tett dansing da, rolig tett eller som i "dirty dancing"? Sistnevnte vil jeg bli tent hvis jeg holder på med, hvis ikke må det være noe galt med utstyret eller så er dama...ehm, la oss bare kalle det ikke attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt er om dette er gjengs, og hvordan andre ville reagert? Tatt det ille opp? Helt ok? Spiller ingen rolle? Spennende?

Jeg hadde tatt det som et kompliment! Gutten kan jo ikke akkurat noe for det, hadde bare synes at det var pirrende jeg. (Med mindre det var en som bare hadde eglet seg innpå meg, men det var jo ikke tilfelle her forstod jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Mannen kan da vel ikke for at han får ereksjon. Det er jo ikke noe han kan styre og å kalle det overgrep er å gå langt over streken!

Om du danser tett med en mann er det en naturlig reaksjon å få ereksjon for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller snakk om hele settingen, Mysticgirl.

Legg på forsøk på å græbbe på rompa og/eller andre steder på kroppen, "sensuell" pusting inn i øret (som da sikkert er dårlig ølånde siden fyren antageligvis er beruset, pluss at man får noen spyttdråper inni øret på kjøpet), mens man prøver å danse så langt unna fyren som er mulig i en pardans, mens han prøver å danse så tett inntil som mulig i en pardans, og at han har en benner i tillegg - som man også prøver å holde så lang avstand til som mulig i pardans, og ja - han prøver å holde bennærn sin så tett inntil deg som mulig... Og at dette her er et menneske man vil ha et godt forhold til, feks en kollega eller noe, og ikke skape noen scene, så derfor holder man ut...

Åja... Så har vi også den hvor en fremmed mann på dansegulvet med benner som prøver å gnikke skrittet sitt mot rompa di.

Det er det negative bennærn-scenarioet, selvsagt.

Om man danser med shæshten, og han får benner er det bare hyggelig. :)

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det faktisk fullt mulig å danse "dirty dancing"-type dans uten å få ereksjon, helt uten at det er noe galt verken med utstyret eller dama, kommer nok heller an på situasjonen, hvorfor man danser og hvem man danser med (altså, er man ute for å danse, eller er man ute for å finne seg ei dame å bli kåt på).

Dersom jeg danset så nært med en jeg nesten ikke kjente, at jeg kjente det om han fikk ereksjon, så hadde jeg nok reagert negativt dersom han først trakk seg litt unna, for så å presse seg nært inntil meg og kline ereksjonen sin inn mot meg...

En ide fra min kant, er å ha på seg bukser som skjuler det sånn rent synlig, om man skulle få ereksjon, da går det an å gi dama ett lite mellomrom uten at buksa står ut som ett telt, synlig for alle rundt (og jada, det finnes faktisk bukser som funker fint sånn)ø

Hadde jeg danset tett med en jeg likte, kjent at han fikk ereksjon og dermed trakk seg unna, SÅ hadde jeg syntes det var sjarmerende, tatt det som ett kompliment og kanskje vist at jeg syntes det var deilig.

Men jeg vil ha sjansen til å ha litt avstand, får jeg ufrivillig en stiv en presset opp mot hofta, uten særlig bevegelsesfrihet om jeg ikke rett og slett går, så blir det siste gang jeg noensinne danser med vedkommende ihvertfall.

Men jeg skal vel ærlig innrømme at jeg sjeldent eller aldri danser så nære danser med folk jeg ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere lager problemer ut av ingen ting. tipper de aller fleste gutter klarer å ta noen signaler og derfor ikke driter seg ut på dette, ikke om de bryr seg i hvertfall. og ser også for meg at damene klarer å si i fra.. stress??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere lager problemer ut av ingen ting. tipper de aller fleste gutter klarer å ta noen signaler og derfor ikke driter seg ut på dette, ikke om de bryr seg i hvertfall. og ser også for meg at damene klarer å si i fra.. stress??

Når man er full leser man ikke alltid signaler like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er full leser man ikke alltid signaler like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Det er heller snakk om hele settingen, Mysticgirl.

Legg på forsøk på å græbbe på rompa og/eller andre steder på kroppen, "sensuell" pusting inn i øret (som da sikkert er dårlig ølånde siden fyren antageligvis er beruset, pluss at man får noen spyttdråper inni øret på kjøpet), mens man prøver å danse så langt unna fyren som er mulig i en pardans, mens han prøver å danse så tett inntil som mulig i en pardans, og at han har en benner i tillegg - som man også prøver å holde så lang avstand til som mulig i pardans, og ja - han prøver å holde bennærn sin så tett inntil deg som mulig... Og at dette her er et menneske man vil ha et godt forhold til, feks en kollega eller noe, og ikke skape noen scene, så derfor holder man ut...

Åja... Så har vi også den hvor en fremmed mann på dansegulvet med benner som prøver å gnikke skrittet sitt mot rompa di.

Det er det negative bennærn-scenarioet, selvsagt.

Om man danser med shæshten, og han får benner er det bare hyggelig. :)

Selvsagt om han kliner og presser ståpikken sin inntil deg og peser i øret ditt så blir jo situasjonene en annen. Men om han bare danser tett og plutselig får ereksjon så er det jo ikke hans feil.

Hadde iallefall ikke laget noen scene av det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har aldri laget noen scene av det heller, har i stedet pliktdanset.

Plikt og plikt...kan jo hende de gjorde deg en tjeneste elelr sympatidanset med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
Enig med de andre her. Det skal virkelig være en veldig god tone for at det skal være noe særlig ok.

Jeg er også enig med de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Så lenge ereksjonen ikke sprenger seg ut av buksen på dansegulvet, ser jeg ikke helt problemet. Den kan jo ikke akkurat angripe meg på noen måte. Der og da, i alle fall. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...