Gjest Nils Jensen Skrevet 19. februar 2008 #1 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg danset tett med en dame på etutested for noen uker siden. Siden det ble ganske close og sensuelt hadde jeg store problemer med å unngå å bli hard. Prøve å få tankene over på noe annet, men det var nytteløst. Så jeg trakk meg litt tilbake slik at hun ikke skulle merke det mens vi fortsatte å danse. Da oppstod imidlertid dilemmaet om at andre kunne se det, så jeg fant ut at, skitt la gå, det får heller stå til, i dobbelt betydning... Jeg var bekymret for at hun jeg danset med skulle ta det ille opp, da jeg ikke kjente henne noe særlig. Imidlertid virket det som bensin på bålet og hun ble bare enda mer intenst og tent. Spørsmålet mitt er om dette er gjengs, og hvordan andre ville reagert? Tatt det ille opp? Helt ok? Spiller ingen rolle? Spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2008 #2 Del Skrevet 19. februar 2008 Kan absolutt styre meg for det, hvis jeg ikke har signalisert kraftig til mannen at jeg er kåt på ham, noe jeg ikke gjør på et dansegulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 19. februar 2008 #3 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvis vi ikke har en meeeeget god tone, er det ikke hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. februar 2008 #4 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Det blir for direkte for min smak. Det er sikkert noen som tenner på det, spesielt hvis man er ute etter et nummer der og da. Men jeg tror mange vil kunne bli mer skremt enn tent. Endret 19. februar 2008 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 19. februar 2008 #5 Del Skrevet 19. februar 2008 Enig med de andre her. Det skal virkelig være en veldig god tone for at det skal være noe særlig ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 19. februar 2008 #6 Del Skrevet 19. februar 2008 Det kommer an på hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 20. februar 2008 #7 Del Skrevet 20. februar 2008 Om man danser tett så er vel dette en ganske naturlig reaksjon? Men da er vel sannsynligvis også tonen det som kan beskrives som veldig god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #8 Del Skrevet 20. februar 2008 Men da er vel sannsynligvis også tonen det som kan beskrives som veldig god? Æsj, nei!! Jeg "måtte" pliktdanse med en mannlig kollega på en fest, og han likte muligens meg, men jeg likte ikke ham! Han fikk skikkelig ereksjon og det hele var veldig ekkelt! Kan aldri glemme det, og det føles litt som overgrep (nesten) fordi jeg ikke har lyst til å komme så nær en jeg ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 20. februar 2008 #9 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Nei æsj! Har opplevd det flere ganger og jeg synes ikke noe om det. Endret 20. februar 2008 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 20. februar 2008 #10 Del Skrevet 20. februar 2008 Siden ereksjon dessverre ikke er viljestyrt, så bør man bare takke for dansen og gå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. februar 2008 #11 Del Skrevet 20. februar 2008 Æsj, nei!! Jeg "måtte" pliktdanse med en mannlig kollega på en fest, og han likte muligens meg, men jeg likte ikke ham! Han fikk skikkelig ereksjon og det hele var veldig ekkelt! Kan aldri glemme det, og det føles litt som overgrep (nesten) fordi jeg ikke har lyst til å komme så nær en jeg ikke liker. Pliktdanse? At du følte du måtte danse med en fyr er en sak, men måtte du danse tett med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #12 Del Skrevet 20. februar 2008 Pliktdanse? At du følte du måtte danse med en fyr er en sak, men måtte du danse tett med han? Nei men ærlig talt, hvor detaljert informasjon må du ha? Jeg danset ikke tett med ham per ce, men det er klart, i løpet av en dans på en fest kan det jo hende at mannen trykker damen nærmere til seg uten at hun får gjort så mye med det, vet du. Og da kan man dessverre merke ereksjonen - som ikke er spesielt sjarmerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. februar 2008 #13 Del Skrevet 20. februar 2008 Nei men ærlig talt, hvor detaljert informasjon må du ha? Jeg danset ikke tett med ham per ce, men det er klart, i løpet av en dans på en fest kan det jo hende at mannen trykker damen nærmere til seg uten at hun får gjort så mye med det, vet du. Og da kan man dessverre merke ereksjonen - som ikke er spesielt sjarmerende! Ok. Mente ikke å være spydig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirina Skrevet 20. februar 2008 #14 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg hadde syntes det var ekkelt og avsluttet dansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #15 Del Skrevet 20. februar 2008 Om en villt fremmed; ikke kjekkt i det hele tatt Om en jeg allerede har noe på gang med flørtemessig; kanskje litt pirrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 20. februar 2008 #16 Del Skrevet 20. februar 2008 Spørsmålet mitt er om dette er gjengs, og hvordan andre ville reagert? Tatt det ille opp? Helt ok? Spiller ingen rolle? Spennende? Jeg synes det største problemet her er at du stiller spørsmålet. Enten liker ho det, og da er alt kult. Eller så liker ho ikke det; da vil ho si ifra eller gå vekk, og uansett spiller det ingen rolle. Å få ståpikk er da verdens mest naturlige ting, og dessuten et godt kompliment til kvinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 20. februar 2008 #17 Del Skrevet 20. februar 2008 Æsj, nei!! Jeg "måtte" pliktdanse med en mannlig kollega på en fest, og han likte muligens meg, men jeg likte ikke ham! Han fikk skikkelig ereksjon og det hele var veldig ekkelt! Kan aldri glemme det, og det føles litt som overgrep (nesten) fordi jeg ikke har lyst til å komme så nær en jeg ikke liker. Da skulle du jo bare ha avslutta og gått vekk. Holdt han deg igjen med makt? At du føler det som et overgrep betyr ikke at det er det, eller at han har gjordt noe han ikke burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 20. februar 2008 #18 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen ganger velger man å følge sosial kutyme, for å unngå ubehagelig oppmerksomhet i etterkant. Særlig i forbindelse med kollegaer, oa. som kan skape negativ atmosfære på jobben i ettertid. Dvs; Danse med en fyr, synes det er ubehagelig, takke for seg midt i dansen og gå, det vil skape spørsmål og negativ atmosfære. Mange vil da heller "ofre seg" dansen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 20. februar 2008 #19 Del Skrevet 20. februar 2008 Hm ja sant det. Og han burde egentlig kansje kunne lest på reaksjonene hennes om ho likte det eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #20 Del Skrevet 20. februar 2008 Tja. Kommer helt ann på situasjonen vil jeg tro. Jeg er vant til sjekking på byen hvor rett stemning og ganske seksuell dans kan oppstå svært fort. Ofte også uten ord. Og da blir jeg som regel erigert og damene liker det. Jeg vet at venninene mine heller ikke pleier å mislike det så fremt det er noe i luften. Men, er det en pliktdans eller noe sånt skjønner jeg at damene synes det er ekkelt. Men, altid viktig å huske at en ereksjon ofte bare er en rent fysiologisk reaksjon som ikke trenger å bety reel opphisselse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå