Nausicaä Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Luktet på et body butter hos TBS i dag, men husker nå ikke hva det heter. Kan noen hjelpe meg? Det er ganske nytt og har bilde av hvite blomster på seg. (Ikke Japanese Cherry Blossom - den var utsolgt). Har prøvd å se på både den norske og amerikanske nettsiden, men finner den ikke. Hjelp?
Crash Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 (endret) Moringa? Vedlegg fjernet i hht KG's regler om kopirettigheter. Kari, mod Endret 20. februar 2008 av Kari
Nausicaä Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Åh tusen tusen takk! :D Vet du kanskje hvorfor de ikke selger den noen steder på nett? Har sett på amazon, ebay ++ Om de selger bodybutter med bananlukt hvorfor ikke denne?
Crash Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg aner ikke... Jeg kjøpte min i butikken
Tropehus Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hvor i landet bor du da? Jeg var innom TBS i dag og byttet en jeg hadde fått i gave fra Strawberry til Moringa. De hadde masse igjen på Storo, og så i helga at de hadde i Markveien.
Nausicaä Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Bor i Bergen. De har der også, men billigere på ebay Kjøpte Moringa body milk. Liker den godt, selv om konsistensen er som spray-solkrem. Har aldri prøvd noe særlig annet enn body butter fra TBS før, så var litt overrasket over hvor fort den trakk inn. Men nå er det så sykt mye mer ting jeg har lyst på fra TBS. *ønske seg gavekort*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå