Solfridbruda Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Lurer på hvordan blomsterbukettene til de forskjellige brudene her inne skal være ? Og vet dere om noen gode nettsider med inspirasjon og ideer? Hvor dyrt er vanligvis en brudebukett??? Henter man den på samme dag som man skal gifte seg? Siden min stil skal vere en blandig av ivory og et lite snev av helt lyserosa, ønsker jeg en søt, liten blomsterbukett bestående av helt lyserosa roser og kanskje noen kvite perler innimellom......
yeeha Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Lurer på hvordan blomsterbukettene til de forskjellige brudene her inne skal være ? Og vet dere om noen gode nettsider med inspirasjon og ideer? Hvor dyrt er vanligvis en brudebukett??? Henter man den på samme dag som man skal gifte seg? Siden min stil skal vere en blandig av ivory og et lite snev av helt lyserosa, ønsker jeg en søt, liten blomsterbukett bestående av helt lyserosa roser og kanskje noen kvite perler innimellom...... Har ingen peiling på priser. Vi får blomsterpyntinga + buketten min i presang av en av gjestene. Derimot jobber jeg iherdig for å finne inspirasjon. Jeg har tatt utgangspunkt i denne linksiden her ligger det bilder av brudebuketter i bøtter og spann. Lykke til i jakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå