Gjest Gjest_blabla_* Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Er det noen her som har hørt om Hoover vaskemaskin og tørketrommel? Er det er bra merke? Takker for alle svar!
Tropehus Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Ja, har hørt om det, og nei, det er ikke noe å satse på, makan til plastikk skal du lete lenge etter.
Thomasine Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Vår forrige maskin var en Hoover og den var veldig bra. Ble brukt av vaskepersonell på større steder pga ekstra stor trommel som tok mange vaskemopper. Da maskinen var 10 år anbefalte en reperatør at vi kjøpte en del til nesten 1000,- istedenfor å kjøpe en ny maskin. Vi hadde den nesten 15 år!
Gjest Kirsten Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Jeg overtok en brukt Hoover Logic (vasker og tørker i en maskin) fra en bekjent som skulle reise bort. Det er ca. 10 år siden, og maskinen går fremdeles som en "klokke". Når den en gang takker for seg, kommer jeg til å kjøpe det samme. Men som med alle tørketromler er det ikke lurt å tørke alt mulig i den. Klær som jeans, gensere o.a. som kan krympe, henger jeg opp på klebøyler til tørking. Kirsten
Miamor Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Kjøp Zanussi. Fikk anbefalt fra en som har jobbet lenge i bransjen. Hatt den 6 år. Veldig fornøyd m både vaskemaskin og tørketrommel.
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Har fått en vaskemaskin hos en venninne, Hoover performa 1100. Men problemet er at jeg har ikke instruksjonsboka for vaskeprogramene. tallkode fra 1-16. Er det noen som kan hjelpe meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå