Gå til innhold

Trene sammen??


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp lest tråden om å komme i form sammen, gå ned litt i vekt sammen osv!

Jeg tenkte jeg skulle lage min egen lille tråd nå.. FOR, jeg trenger ikke å gå ned i vekt, veier 49 kilo og er 160 høy.. Men jeg trenger å trene litt mer, sånn for kroppens skyld, og jeg er og et MONSTER på kaker, sjokolade og alt som er fett og godt... :roll:

Jeg har vært medlem på treningsstudio i over et år, men med altfor mange baller i luften ,har jeg desverre blitt en "periodetrener".. Blir veeeldig dyrt etterhvert dette medlemsskapet, gitt :ler:

Men, nå med bare 2 måneder igjen til bryllupsdagen, har jeg tatt meg selv i nakken, og SKAL bli flinkere til å trene og spise sunnere!

Noen som vil være med? Ikke nødvendigvis for å gå ned i vekt, men for å kjenne at vi føler oss bedre, både fysisk og psykisk?? Trenger noen som kan backe meg, og andre, litt opp når det går litt trått....

Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Ser du bor i Bergen og jeg i Oslo. Vet ikke om du mente å trene sammen på riktig? Ser etter noen å trene sammen med selv nemlig. Så hadde jeg bodd i Bergen kunne vi gjerne ha trent sammen :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Studio Active på Laksevåg..

Tenkte ike bare på sånn fysisk sammen, men sånn "sammen i ånden" :ler:

Hjelpe hverandre å komme igang på alle kanter av landet liksom.. (ser at jeg ikke var så flink til å ordlegge meg tidligere idag... Er litt sånn stresset idag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

Jeg trener på Studentsenteret/Vektertorget! Hvis du/dere skal trene der, så blir jeg med! :D (har ikke råd til dyre treningsstudioer....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chica

Jeg bor i Trondheim, men kan vel være med likevel? Kan vi ikke skryte litt her når vi har vært på trening, og mase på de som har droppet det og sånn da?

Isåfall: idag har jeg sykla på jobb, tar vel ca 30 minutt, med en laaaaaang oppoverbakke på slutten. Merker kondisen er skikkelig dårlig, bena kunne fortsette å sykle langt opp bakkene, men pusten vil ikke. Det SKAL bli bedre i løpet av sommeren. 3. gangen uka her jeg sykler på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

IngerLise: Jeg og et par venninner trener på studentsenteret, men vi trener bare styrke, ikke aerobics.... (jeg HATER aerobics) Hvis du vil, er det bare å bli med! Vet ikke hvordan det blir nå i sommer, om de stenger eller ikke...håper de holder åpent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niniel: så gøy! :hoppe: Jeg trener bare vekter jeg også - er og av den typen som aldri har likt aerobic. Trener stort sett løsvekter, enten på vektertorget eller på fantoft. Hadde vært kjempe gøy det å trene sammen en dag. Jeg tar operasjonen i morgen vel og merke, så det blir nok noen uker til jeg er klar. Har du begynt å trene igjen for fullt? hvor lang tid tok det før du begynte. Jeg tror ikke jeg greier å holde meg borte så lenge..er vant til å trene når jeg vil, og blir fort rastløs og har lyst å trene. :lol:

Men jeg sender deg en pm med epost adresse, og så kan vi snakkes.

Hadde vært kjempe gøy det! :wink:

Og til slutt, Vektertorget skal være åpent hele sommeren tror jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

Jeg har ikke begynt å trene enda faktisk...eller jo jeg var en liten tur på studentsenteret på onsdag, men jeg gjorde nesten ingenting. Men det var i hvertfall deilig å få brukt noen muskler igjen! :D Skal begynne som vanlig nå på mandag tenkte jeg, og da er det nøyaktig seks uker siden operasjonen.. Følte jeg trengte såpass lang tid på meg, og dessuten sa legen at jeg ikke 'tjente' noe på å presse meg selv, heller omvendt..

Men bare send meg en pm når du er klar du, så snakkes vi! :D

Og lykke til med operasjonen i morgen forresten!! Det går nok kjempebra med deg :D

Klem Niniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Niniel! :lol: Jeg håper da det går bra, men selfølgelig gruer jeg meg litt nå. Har akkurat tatt den ene antibiotika pillen, og kjenner virkelig at nå er det like før. Men en ting, når jeg dusjer i kveld, og vasker meg med hibiscrub såpen, kan jeg ikke bruker ansiktskrem og deodorant og slikt etterpå i dag heller? Det står i papirene at jeg ikke skal ha på noe når jeg ankommer klinikken, men lurer på om det gjelder for i dag også..? :)

Skal holde deg/dere oppdatert på hvordan det går med operasjon og alt etterpå. Så sender jeg deg en pm om noen uker når jeg føler meg klar til å trene og slikt. :wink:

Studerer du på UiB forresten? Kan jeg spørrre hva? :lol:

Mange takknemlighetsklemmer fra meg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

Hmmm.....nå må jeg tenke....jeg tror jeg brukte deodorant og fuktighetskrem dagen før operasjonen, men IKKE operasjonsdagen. Tror det var slik det var. Regner med du skal dusje i morgen tidlig, så da tror jeg ikke det er så nøye med hva du bruker i dag. :)

Jeg studerer på UiB ja....hva jeg studerer er hemmelig....hehe... Neida men det er et lite fag, og jeg prøver å være litt anonym her inne ;) Sender deg pm om det jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...