Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg leter etter navnet på et spisested like ved Westfield kjøpesenter i San Francisco. Vet ikke om det ligger over gata for kjøpesenteret, eller om det er i samme bygning, men med egen inngang. Lite sted, selger sandwicher tror jeg... Ikke noe fancy iallefall. Noen som vet hvilket sted jeg mener? Lite sannsynlig kanskje , men hvor på nettet kan jeg søke? Finnes det en nettside hvor alle spisesteder i området rundt 865 Market St. er nevnt?
Munachimso Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Søkte etter sandwiches i nærheten i google maps, og steder som ligger i nærheten er Amoura, Subway, Cafe Infusion, San Francisco Deli & Liquor.. Iallefall disse som var nærmest
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Snill du er som tok deg tid til det... Var ingen av dem, men skal se på nettstedet til kjøpesentret for å se om det kanskje hører til der.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Finner det ikke. Er noen her litt kjent i San Francisco og kan hjelpe meg? Bare nevn noen navn på spisesteder (ikke nødvendigvis sandwiches, men ganske hverdagslig sted. Ikke noe skikkelig dyrt og flott) i ganske umiddelbar nærhet til Westfield, så kan jeg søke etter bilder av stedene selv. Ikke på den siden hvor Market street går, men på en av sidene, trolig baksiden. Der var det inngang til kinoen på toppen av kjøpesentret også tror jeg...
Munachimso Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Du kan jo prøve å spørre her? http://www.tripadvisor.com/ShowForum-g6071...California.html
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Fant det! Takk igjen! Og god tur til USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå