Molly80 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 I morgen reiser vi, og på fredag gifter vi oss på ambassaden. Ingen vet noe, bare de to som har skrevet under på forlovelerpapirene. Så rart å kunne kalle seg kona til noen:) Måtte bare dele det med noen
mia83 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 I morgen reiser vi, og på fredag gifter vi oss på ambassaden. Ingen vet noe, bare de to som har skrevet under på forlovelerpapirene. Så rart å kunne kalle seg kona til noen:) Måtte bare dele det med noen Å så heldig du er!! Er ennå en stund igjen til jeg gifter meg, men kjenner at jeg gleder meg veldig!! Ønsker dere lykke til begge to!
Molly80 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Du får i allefall et herlig sommerbryllup sikkert:) Vi bestemte dette sist sommer, så det er helt utrolig at dagen snart er kommet! Lykke til med planlegging, du skal kanskje ha et litt mindre hemmelig bryllup enn mitt?
mia83 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Du får i allefall et herlig sommerbryllup sikkert:) Vi bestemte dette sist sommer, så det er helt utrolig at dagen snart er kommet! Lykke til med planlegging, du skal kanskje ha et litt mindre hemmelig bryllup enn mitt? Ja det skal jeg! Med 60 til middag og 130 til kaffe og fest. Så det blir folksomt.. hehe.. Men det er slik vi vil ha det. Ja tiden går utrolig fort!! Vi bestemte datoen i september, og tiden har gått utrolig fort siden det! Det er virkelig beundringsverdig at du har klart å holde dette hemmelig så lenge!!
Noli Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Gratulerer og lykke til. Jeg hadde nok aldri klart å holde det hemmelig så lenge, holder det hemmelig nå jeg, og det er vanskelig nok. Må holde det hemmelig til påske, og det føles som en evighet.
Gjest marihan Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Så morsomt! Gratulerer! Veldig imponert over at du har klart å holde det hemmelig så lenge!
Nyttårsbrud Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 God tur Molly80, og lykke til! Må bare henge meg på kommentarene om at du er utrolig flink som har holdt d hemmelig så lenge. Jeg syntes d var vanskelig nok å holde forlovelsen hemmelig i ei uke..såe..imponert av deg! Jer er bare spent på hva hun som jeg skal spørre om hun vil være forloveren min kommer til å si i helgen, når jeg forteller om gifte planene våre.
KCam Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Hei Molly80! Gratulerer med det forestående bryllupet, det blir sikkert fantastisk! Kan nesten ikke vente med å bli kone selv!
elna Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Det er så spennende! Gleder meg til rapport! (...også er det bare en uke til vi flyr avgårde for å bli kone & mann!)
Molly80 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2008 Ja, nå skal vi bare sende hunden bort, så skal vil til flyplassen:) Ja, jeg beundrer meg selv også, det har vært på nippet flere ganger, spesielt i festlige lag... Men det er veldig godt å ha en forlover som veit det. Så hun kunne jeg snakke med om kjole etc. og det hjalp! Det verste er vel når noen spør "Dere skal ikke gifte dere dere da?", og jeg da må komme med en hvit løgn... Men vi har jo tidligere tenkt at vi aldri skulle gifte oss, men så ble det sånn lell. Spennende:) Lykke til med å holde det hemmelige alle som skal det, og med planlegging dere andre! Jeg har mitt snart overstått...kommer til å være rart å bli "ferdig" med det, etter å ha tenkt og drømt om det i over et halvt år! Klem til alle :love:
Molly80 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2008 Det er så spennende! Gleder meg til rapport! (...også er det bare en uke til vi flyr avgårde for å bli kone & mann!) Ja, tenk. Snart har vi det "unnagjort" begge to! Spennende:)
Cienna Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer!!!!! Så spennende da! Snart meg og!!!!
Gjest Reka Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Å så spennende! Gratulerer masse og lykke til
elna Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 GRATULERER MED BRYLLUPS-DAGEN, MOLLY80! :D Håer dere har en flott dag, som bare er deres! Hilsen meg, som tenker på deg/dere...
Molly80 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2008 Da er jeg gift:) Vært det et helt døgn nå... og det er utrolig merkelig, men veldig fantastisk:) Gifta oss ute i vintersola på ambassaden, en enkel og fin vielse... Går rundt og smiler nå Har avslørt det til familien nå, og det er så mye fin oppmerksomhet som kommer:) Gled dere dere som ikke har gifta dere enda!! :love:
Cienna Skrevet 23. februar 2008 #18 Skrevet 23. februar 2008 Her er iallefall en lenke om du vil prate med dem..... http://www.ramonadesign.se/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå