theamoren Skrevet 19. februar 2008 #1 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Sitter klar foran TVen nå! Første episode! Endret 25. februar 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 20. februar 2008 #2 Del Skrevet 20. februar 2008 Her kan jeg slå meg med... Har litt lyst til å laste ned da, men ettersom det ikke har blitt gjort ennå så blir det nok tv-titting... Så hva er første inntrykket? Synes det var gøy å se fruene igjen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. februar 2008 #3 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg er med Synes det var en god start i går - mye bra historier som de kan spinne videre på... Dette er den eneste av serien jeg følger med på som samboeren også liker, så tirsdagene blir kos fremover :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 20. februar 2008 #4 Del Skrevet 20. februar 2008 Kommer det i reprise? Jeg visste ikke at det starta i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 20. februar 2008 #5 Del Skrevet 20. februar 2008 Kommer vel reprise på TV2 Zebra på lørdager om jeg ikke husker feil? Ellers, hyggelig å se fruene igjen, ja. Og nå begynner jo Edie å te seg som en psykopat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg ler meg i hjel av den serien! år blir så spennende fremover! er så nyskjerrig på hva som foregår med de som flyttet inn i nabohuset! Og SUSAN GRAVID ja.... Moro! Og Edie ble skummel ja... + forbaska at hun skal ødelegge for Carlos og Gabby nå! Pleier å kjøpe serien på dvd jeg, fordi jeg får panikk nesten hvis jeg går glipp av en episode (som jeg da gjør av og til), MEN nå har jeg fått meg dvd opptaker... så da spiller jeg det bare inn! Prima... Nei gidder ikke laste ned.. må ha noe å glede meg til og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. februar 2008 #7 Del Skrevet 20. februar 2008 Her må jeg følge med, elsker serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. februar 2008 #8 Del Skrevet 20. februar 2008 JA!! endelig har det begynt igjen noe mystisk med de nye som flytta inn ja.... tror ikke hu dattera er hu samme som bodde der tidligere gitt.. stakkars carlos og gabby,hadde håpet de skulle bli lykkelige nå,men aldri så enkelt når man bor i den gata nei... *følge med,følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 20. februar 2008 #9 Del Skrevet 20. februar 2008 noe mystisk med de nye som flytta inn ja.... tror ikke hu dattera er hu samme som bodde der tidligere gitt.. Mm, tror heller ikke det er samme jenta. Tror hu har blitt kidnappa ellernoe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 20. februar 2008 Mm, tror heller ikke det er samme jenta. Tror hu har blitt kidnappa ellernoe. tror også det... tror den ordentlige dattera døde eller noe .. på det rommet de var på på slutten... der "det skjedde" som de sa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. februar 2008 #11 Del Skrevet 20. februar 2008 tror også det... tror den ordentlige dattera døde eller noe .. på det rommet de var på på slutten... der "det skjedde" som de sa... ja..hun ordentlige døde, og mora kidnappa en annen jente for å erstatte hun første.. *gruble,gruble* synd det bare går en gang i uka!! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 23. februar 2008 #12 Del Skrevet 23. februar 2008 Endelig fikk jeg sett den første episoden også! Jeg lo godt da Susan var hos gynekologen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 24. februar 2008 #13 Del Skrevet 24. februar 2008 Endelig fikk jeg sett den første episoden også! Jeg lo godt da Susan var hos gynekologen Det var faktisk en ganske omstridt scene også, for i orginalscenen sier hun noe upassende mot et annets land legepraksis. Ellers; Gleder meg til tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 24. februar 2008 #14 Del Skrevet 24. februar 2008 Lurer også på hva som har skjedd med datteren deres.For det er tydelig at det ikke er henne.Blir spennende å se.Og Susan gravid ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #15 Del Skrevet 24. februar 2008 Lurer også på hva som har skjedd med datteren deres.For det er tydelig at det ikke er henne. Det må jo være henne - hun hadde jo hatt de skumle drømmene som moren bare avviste. Jeg tror hun lider av en eller annen form for hukommelsestap eller at hun har blitt.. tja. Hjernevasket eller noe slikt. Gøy med ny sesong! Jeg er bare livredd for at det er hun som har kreft som dør. (Det var jo så mye snakk om at det var en person som døde i den her sesongen - og siden hun andre ikke tok selvmord allikevel.. såå..) Skummelt. Også ser jeg for meg at Susan mister ungen. Eller.. Gaby mistet jo en unge en gang i tida, da kan de vel ikke ha med det to ganger. Men å sette inn babyer i serien er ofte kjedelig, og nå er jo Bree "gravid" allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isobel Skrevet 24. februar 2008 #16 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg så episoden i reprise i går, Skikkelig gøy at den er begynt igjen. Absolutt min favoritt!!! Er ikke det huset som de nye har flyttet inn i, det huset der Zack og Paul (+Mary Alice) bodde? Var det ikke noe tepper ol med bokstave D som ble funnet der? At de hadde en datter eller noe med navn som begynte på D som døde og som Zack hadde skyldfølelse for? Kanskje denne nye fam. har kidnappet deres datter fordi det var deres egen som døde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 25. februar 2008 å søren au! nå husker jeg ikke hva det var med Zack og det der! Åssen var den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 26. februar 2008 #18 Del Skrevet 26. februar 2008 Zack var ikke den biologiske sønnen til hun som tok selvmord og mannen hennes, om jeg ikke husker feil. De "stjal" ham fra en narkoman, og drepte denne narkomanen da hun krevde barnet sitt tilbake. Om jeg ikke husker heeelt feil. Anyways. Jøss, det hadde jeg ikke trodd om Carlos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 27. februar 2008 #19 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det forresten sikkert at Mike er faren til barnet til Susan? Hun var jo sammen med Ian nesten frem til hun og Mike ble gift. Hmm, eller er det jeg som fabler i vei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 27. februar 2008 #20 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det forresten sikkert at Mike er faren til barnet til Susan? Hun var jo sammen med Ian nesten frem til hun og Mike ble gift. Hmm, eller er det jeg som fabler i vei nå. Det tenkte jeg også på igår! Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå