Gjest cms Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 hei alle sammen. jeg skal til syden for første gang og lurer på et par ting. har bestillt reise til grand canaria og lurer på om noen vet om det går noen båt over til marokko...? hadde vært morro å vært en tur der i samme slengen hvis noen har noen bra shoppe tips for grand canaria så blir jeg glad for det også
susanne_89 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 hei alle sammen. jeg skal til syden for første gang og lurer på et par ting. har bestillt reise til grand canaria og lurer på om noen vet om det går noen båt over til marokko...? hadde vært morro å vært en tur der i samme slengen hvis noen har noen bra shoppe tips for grand canaria så blir jeg glad for det også Har vore på Gran Canaria to ganga no.. Syns det e ei ganske grei øy å reise til, veldig masse forskjellig å oppleve.... Fant ingenting om båt over til Marokko, men fant ei side der det sto veldig masse om Gran Canaria.. Legg ved ein link så du kan sjekke litt forskjellig: http://grancanarianet.com/nor/Aktiviteter/utflukter.htm Håpar du finn noke interessant på den sia..
Bernina Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Det går ingen passasjerbåter mellom Kanariøene og Marokko. Kun fly.
Munachimso Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Shopping finner du i Las Palmas. Vil også anbefale å leie en bil og kjøre opp i fjellene og ellers rundt på øya. Hvor skal dere bo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå