BeautyQueen Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Noen som har erfaring med den ? Skal ha ny concealer , og har hørt så masse bra om den , hvordan fungerer den ?
Betsy Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Magic Concealer fra HR er bestevennen min! Synes den er helt super. Fikk en prøvetube i en mascarapakke i høst, og siden den gang har jeg vært hekta! Var på TaxFree for å kjøpe ny etter at prøvetuben var tom, men der hadde de den ikke, så jeg endte opp med å kjøpe Kanebo sin concealerpenn i stedet. Den var ikke i nærheten så god og dekkende, så jeg endte opp med å kjøpe en ny Magic Concealer på Esthetique da jeg kom hjem igjen. Pennen fra Kanebo ligger urørt i sminkepungen... Det jeg synes er bra med MC, er at den er superenkel å smøre ut, den dekker svært bra, og den ser naturlig ut på huden. Magic Concealer er på tube, forresten.
Gjest gatonegro Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg synes den er sånn passe egentlig, men for all del, mye bedre en annet som er ute i sminkeverdenen.
Handis Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Heisann!! Jeg bruker vanligvis YSL sin, Touch Eclat. Men kjøpte Magic Concealer fra Helena Rubinstein for en stund siden. Prøvde den, og fant ut at jeg liker YSL sin bedre. MC ble liggende i skapet en stund, og så prøvde jeg den igjen for noen uker siden. Og den ER bra! Dekker fint, ser naturlig ut. Så den er absolutt en av de bedre jeg har prøvd. Og så virker den utrolig drøy. Men må nok innrømme at YSL-concealeren fortsatt er favoritten min, for den "gir" litt mer til ansiktet, og glatter ut linjer på en fantastisk måte. Men jeg vil absolutt anbefale MC også Handis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå