Gjest Mzfire Skrevet 1. mai 2003 #1 Skrevet 1. mai 2003 Jeg syns det er helt i orden at damer i godt voksen alder tar en tatovering her og der. Syns det er tøft. Men med piercing syns jeg det stiller seg annerledes. For meg da. Om mamman min hadde kommet hjem med en piercing i navelen. Vel, det syns jeg hadde vært snålt. Men for all del, er hennes kropp og valg. Hva tenker dere? Når jeg ser damer i 40-50 årene med piercing i nesa tenker jeg. De må være noen tøffe og litt harrye damer...Men nå har jeg lyst på en i nesa selv. Og jeg fyller 24 år til sommern. Og nå tenker jeg, begynner jeg selv å bli for gammel til å fly rundt med en liten diamant i nesa? ... Kom med deres tanker om dette :D
Gjest eminel Skrevet 1. mai 2003 #2 Skrevet 1. mai 2003 Syns ikke folk blir for gamle til å få seg piercing heller jeg da... Husker moren min fikk kjempelyst på diamant i navlen når jeg fikk meg en. For meg så er piercinger en måte å pynte seg på, og det syns ikke jeg noen blir for gamle til. Syns du skal ta få deg en liten diamant i nesen jeg, hvis du har lyst
Gjest Embla s i.i. Skrevet 1. mai 2003 #3 Skrevet 1. mai 2003 Hvis det er slik at piercing /tattovering er fint, så er det vel ingen øvre grense for å pynte seg? Hvis det er slik at pierc/tatoo er "ungdommelig opprørsk" bør man vel ikke gjøre det etter fylte 18? For mitt vedkommende syns jeg pierc/tatto er stygt og dumt og jeg vil vel tenke at voksne msk bør ha mer vett enn som så, (Er litt fordomsfull på det område, *skammer meg*) Uttover det, syns jeg alle bør gjøre det som føles rett for dem (på dette området). Er du 50 og drømmer om en Piercing/tattovering, skal du ta deg en piercing/tattovering!!
bare meg 79 Skrevet 1. mai 2003 #4 Skrevet 1. mai 2003 Du blir aldri for gammel til noe, alder er bare et tall :D Jeg er 24 og har nå piercing i nesen og tunga
Gjest Sivi Skrevet 1. mai 2003 #5 Skrevet 1. mai 2003 Føler meg litt for gammel til å ha piercing ja. Det frister faktisk ikke. Og ikke synes jeg det er spesielt pent heller (tydelig bevis på at jeg er for gammel....). Men, for all del, har ingen ting i mot at andre gjør det. Smak og behag.
Gjest Mzfire Skrevet 1. mai 2003 #6 Skrevet 1. mai 2003 Ja jeg syns det er dumt å egentlig henge seg opp i alder. Når dere formulerer dere på det viset at når er du for gammel til å pynte deg, høres nok spørsmålet mitt rart ut... Klart det ikke er noe grense for det. Vi vil jo pynte oss hele livet. Selv om andre sier det er stygt, gidder jeg ikke høre på det. Godt mulig at jeg kler det også. Men dere som har tatt i nesa, får jeg et stygt arr da? Noen som har skremt meg med det nemlig...
Gjest Poirot Skrevet 1. mai 2003 #7 Skrevet 1. mai 2003 Synes ikke man blir for gammel. Men synes jenter bør tenke på at huden blir rynkete og slapp på noen steder av kroppen, og da er det ikke sikkert tatoveringen er like fin om 30 år, som nå...
Gjest Diva Skrevet 1. mai 2003 #8 Skrevet 1. mai 2003 Synes ikke man kan sette en grense for når piercing og tattiser ikke passer for den og den alderen jeg. Min mor er parogførti og har en liten "diamant" i nesa :D Det ser kjempebra ut! Føler man seg vel med slikt, er det da knekkende likegyldig om man er 20 eller 50 ? :D
bluesky Skrevet 1. mai 2003 #9 Skrevet 1. mai 2003 Blir jo artig på gamlehjemmet når tattoo og piercing gjengen kommer
Gjest Duchess Skrevet 1. mai 2003 #10 Skrevet 1. mai 2003 Du kan få et arr,ja. Jeg tok ut min piercing for over 1,5 år siden og har fortsatt et ekstra hull i nesa. Nå tok riktignok jeg mitt hull i nesa på den ikke-så-smarte skyte-hull-i-nesa-måten hos en frisør, så det er mulig det er derfor og at du med vanlig piercingmetode ikke vil få et arr når du tar den ut. Det bør du jo høre med piercingstudioet om.
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2003 #11 Skrevet 1. mai 2003 Man blir ALDRI for gammel. Har du lyst, har du lov :D
Litago Skrevet 1. mai 2003 #12 Skrevet 1. mai 2003 Jeg er over 40 og har piercinger! Riktignok bare i ørene, men likevel.......
@shygirl@ Skrevet 1. mai 2003 #13 Skrevet 1. mai 2003 Har du lyst, har du lov... Så lenge man er over 18, synes jeg jaggu meg man må få bestemme selv om man vil ha piercinger eller ikke... Det var nok ikke akkurat så vanlig å gjøre det noe annet sted enn i ørene for 20 år siden.. Hadde syntes det var kjempekult om jeg møtte ei på 60 med piercing i nesen ellerno.. Hehe... ...Er vel deres sak, uansett.... 8)
Linemor Skrevet 2. mai 2003 #14 Skrevet 2. mai 2003 mamman min er 43 og hadde hu kommet hjem med pirecing i øyenbrynet eller noe sånt hadde jeg sikkert reagert, i nesa eller øret hadde sikkert stilt seg annderledes. man blir ikke for gammel for og pynte seg, greit det, men noen ganger kan jo ting virke litt desperat da.
Bradshaw Skrevet 2. mai 2003 #15 Skrevet 2. mai 2003 med Piercing er det ikke snakk om Alder, men om trender, synes jeg:) Ville aldrig tatt en piercing nå, men kanskje for et par år siden! (ville forresten ikke tatt en om jeg var iver tredeve heller) Bradshaw
Malou Skrevet 2. mai 2003 #16 Skrevet 2. mai 2003 Det med tattoverieringer og piercinger kommer vel ikke først og fremst ann på hvor gammel du er, men heller hvilken type du er, og hva du har lyst til å gjøre med kroppen din. For noen år siden (er nå 27) hadde jeg lyst på både flere tattoveringer og en piercing, men i dag har jeg slått det helt fra meg, da jeg ikke gidder å bruke penger på sånt lenger, og heller går inn for ikke-permanent utsmykning nå. Har faktisk en tattovering som jeg kunne ha tenkt meg å få fjernet hvis det ikke var så dyrt og man heller ikke er sikret et pent resultat. Ikke det at tattoveringen min er stygg, men den irriterer meg litt noen ganger. Hvis min mor, på 57 hadde fått seg piercing... Da hadde jeg vært overbevist om at dama hadde blitt gal! Jennifer
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #17 Skrevet 2. mai 2003 Blir man for gammel til å ta piercing? Altså - blir man for gammel for å gå med klær også?
Gjest M-ling Skrevet 2. mai 2003 #19 Skrevet 2. mai 2003 Jeg håper man aldri blir for gammel til å gjøre noe man har lyst til.
Browneyes Skrevet 2. mai 2003 #20 Skrevet 2. mai 2003 Jeg har passer 45 og har allerede en tattoo og har bestilt time for å ta en ny tattoo og en piercing i neste uke. Synes det er helt greit og så vidt jeg vet er det ingen som reagerer på det. Nå skal det sies at jeg er en ganske rocka type, så de fleste synes nok både piercing og tatoveringer passer min stil. Dessuten bryr jeg meg fint lite om hva folk sier og mener om meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå