Melonas Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Skal pusse opp gangen, og sette inn skyvedørsgarderobe. Kan velge mellom sot, bronse og klart speil i dørene (Elfa). Hva ville dere ha valgt? Veggene er eggehvite og rommet er ca 12 m2. Jeg holder en knapp på klart glass, mens mannen vil ha sotet speil...!! Noen innspill??
Scheherazade Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ville valgt bronse - syns det er litt mykere enn klart glass. Det er vanskelig å bestemme seg, er jo ikke akkurat noe man bytter ut med det første heller.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ville valgt klart speil. Jeg synes ikke sotet eller bronsefarget er pent, men det er smak og behag. Men hva er vitsen med speil hvis det ikke skal gjengi det man speiler? Er det ikke en lov som sier at kvinnen alltid har rett i innredningsspørsmål? :klø:
Gjest Gjest_Melonas_* Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er enig med det at man skal jo faktisk se det man vil se i speilet... Klart speil er nok min favoritt fremdeles, så da må jeg vel gå i forhandlinger med gubben tror jeg..
lille katt Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Klart speil. Kjenner noen som har sotet speil, og jeg synes gangen deres er mørk pga. det.
Gjest Gjest_minnimus_* Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Jeg ville valgt bronsefarget, da det gir et mykere bilde. Synes sotet blir for mørkt og klart for skarpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå