Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha hørt at det finnes et lekeland på Hamar. Har forsøkt å lete på nett om eventuelt hvor det er, åpningstider etc.

Er det noen her som vet om det finnes et lekeland på Hamar og hva det eventuelt heter???

Har fri i morrra og har lyst til å finne på noe med barna....

Skrevet

Det heter Lekeland, men ligger i Løten. Brenneriroa tror jeg.

Gjest Gjest_tittei_*
Skrevet

Lekeland i Hamar ligger i Vangsveien tror jeg...ellers er det Lekeverden i Løten,har vært på sistnevnte og syns det var bra :jepp:

Skrevet

Lekeland1 ligger på Midtstranda, bak gamle postterminalen. Lekeverden ligger i Løten, Brenneriroa, det gamle Køff-bygget. :) Har vært begge steder. Det på Hamar er nyere og litt finere, men mindre oversiktelig enn det i Løten. I Løten er det litt kaldt, men det ligger pledd til utlån der.

Skrevet

Jeg har vært både på Hamar og Løten. Jeg synes det er mye finere på Hamar, mer koslig. Det på Løten er så stort og kaldt. De eldste ungene mine trives best på Løten for der har de rulleskøyter, noe de ikke har på Hamar.

Minstemann på 7 år klarer ikke helt å bestemme seg for hvor han synes det er best, så det blir til at vi varierer litt :)

Gjest prestekrage
Skrevet

Og her har du linker til begge;

Lekeland1 Hamar

Lekeverden- Løten

Og så skal jeg komme med et velmenende tips: Neste gang du leter etter noe på nett- så kan det være en ide å søke opp det du leter etter. Anbefaler Google eller Kvasir. Hadde du skrevet inn ordene Lekeland Hamar (de ordene du brukte her) hadde du fått opp linken til lekeland1 som første alternativ...

Skrevet

Vi har også vært på begge stedene, og ungene trives best på Hamar de er 7 og 6.

Prøv begge ved en passende anledning, så finner du ut hvor ungene trives best.

Gjest Gjest_Bia_*
Skrevet
Og her har du linker til begge;

Lekeland1 Hamar

Lekeverden- Løten

Og så skal jeg komme med et velmenende tips: Neste gang du leter etter noe på nett- så kan det være en ide å søke opp det du leter etter. Anbefaler Google eller Kvasir. Hadde du skrevet inn ordene Lekeland Hamar (de ordene du brukte her) hadde du fått opp linken til lekeland1 som første alternativ...

Dette va helt på sin plass.

Er flere ganger ganske overrasket over at folk som sitter med pc og internet ikke klarer å finne ting selv og heller spør om hjelp her på KG.

Selv har jeg flere ganger funnet linker og gitt beskjed om "hvor" og "hva" uten at jeg kjenner til stedet fra før.

Vet ikke folk hvordan de googler eller??? Eller er det slik at de heller spør her for da får de litt mer informasjon på kjøpet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...