Eivissa Skrevet 7. april 2002 #1 Del Skrevet 7. april 2002 Heisann. vil bare takke alle som var med på turen og at dere var en kjempefin gjeng. Synd ikke alle rakk det eller kunne bli med. Vi har bestemt at det blir en tur til ved en senere anledning. Når det vil bli vet vi ikke enda. Men Pludre har sagt seg villig til å kjøre. Det var en koselig tur i hvert fall. Håper flere kan bli med neste gang. Hilsen Råneengelen Eivissa.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. april 2002 #2 Del Skrevet 7. april 2002 Turen ble kort for mitt vedkommende, da det kom en fødselsdag i veien. Men jeg synes opplegget var flott, og jeg rakk å følge med en liten etappe av turen, og fikk blant annet gleden over å bade sammen med delfinene i Den Blå Lagune. Det var en flott dag! Håper suksessen snart blir gjentatt, og setter stor pris på å kjøre trygt med edru sjåfør, Pludre! Klem til alle sammen fra englemamma 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. april 2002 #3 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg gikk også glipp av bussturen fordi jeg måtte ut på flyzzetur med juniorfåret... Rakk heldigvis å knipse noen riktig så delikate bilder av det lekre bussinteriøret. Desverre uten passasjerer da jeg var litt tidlig ute på quisten.... ¨ Kommer sterkere tilbake som både fotograf og busspassasjer! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 8. april 2002 #4 Del Skrevet 8. april 2002 Gåttt glipp av bussturen?? Hva menes med det da???? Jeg har akkurat gått av jo.... Kjempekul tur!!! Men.... jeg så ingen andre engler der. HJELP! Kanskje jeg tok feil buss?????? Surrekua Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 8. april 2002 #5 Del Skrevet 8. april 2002 ach! Trodde jeg skulle klare å snike meg ut av "hjemmet", men det var en hard avvenning.. ikke noen gliip til å trekke frisk luft der, nei! Men nå er jeg avvent! Nå kan jeg både nyte ekno og pærebrus i god ånd(e). Håper dere hadde d koz! Og d hørtes d jo unektelig ut som...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 9. april 2002 #6 Del Skrevet 9. april 2002 Tusen takk for turen. Hadde det kjempefint. Måtte desverre gå av litt tidlig, men blir gjerne med en annen gang. Har en mistanke om at bussturen i virkeligheten var to bussturer. Jeg var med på Åpent rom turen sammen med bl.a Litago. Var det en annen tur også? Smil:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 9. april 2002 #7 Del Skrevet 9. april 2002 Turen var en suksess, og på den ofisielle turen med Pludre hadde vi jordbærstopp i "Strawberry Fields". hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 10. april 2002 #8 Del Skrevet 10. april 2002 Da var jeg på "riktig" buss. Pludre var den flinke bussjåføren. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 10. april 2002 #9 Del Skrevet 10. april 2002 Kjekt å høre at dere hadde en fin tur. Håper ikke det blir lenge til neste gang, for da vil jeg også være med...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 10. april 2002 #10 Del Skrevet 10. april 2002 Kjære englemamma.Kan jeg få være med på neste tur?Har lyst til å be med meg Chuck Norris slik at dere også kan hilse på han.Kan vel få fri fra barna den dagen! Da er du verdens herligse englemamma.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. april 2002 #11 Del Skrevet 10. april 2002 Kjære Kaspara, vår egen barnevaktengel! Klart du må være med på neste busstur! Alle er jo invitert, vet du, og vi må greie å ordne med fri for deg den dagen! Hvem er Chuck Norris, forresten? Håper han ikke er drapsdømt eller noe annet skummelt? Hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 10. april 2002 #12 Del Skrevet 10. april 2002 Han var 7 ganger verdens mester i karate og er bare så hhhhherlllllig.Han er skuespiller ,har hoved rållen i Texas Ran. Flere enn Englemamma som ikke kjenner til han?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå