Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Da tenkte jeg mest på: Beautiful white Clever white Dentaway ellers noen andre dere har brukt som funker? Jeg har foresten bestilt ett tannblekingsett som var CE godkjent og styrke 16% peroxid de hadde også 22%. Men jeg valgte 16% fordi jeg har veldig sensitive tenner.. håper noen har noen erfaringer
Nabodama Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 På noen virker de sikkert bra, på andre ikke. Det kommer an på "originalfargen" på tennene dine. Jeg har prøvd to forskjellige hjemmeblekingsgreier, og endte med å gå til tannlegen og fikk gjort det skikkelig der, med kjempegodt resultat.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 noen som harforsøkt crest whitening strips og tannkrem? er ikke å få kjøpt i norge, tror jeg, men lurer på om det funker?
California Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 noen som harforsøkt crest whitening strips og tannkrem? er ikke å få kjøpt i norge, tror jeg, men lurer på om det funker? Jeg har forsøkt Crest WhiteStrips og er fornøyd med resultatet. Tidligere tråder om tannbleking og Crest White Strips her her og her
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Har selv brukt Beautiful White som jeg fikk fra Ansiktspleie.com Merket at tennene ble noe hvitere, men ikke drivkvite... kunne kanskje tenkt meg at de ble enda litt hvitere.. men for 395 kr. - verdt pengene H.K.
Gjest Tor Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Har selv brukt Beautiful White som jeg fikk fra Ansiktspleie.com Merket at tennene ble noe hvitere, men ikke drivkvite... kunne kanskje tenkt meg at de ble enda litt hvitere.. men for 395 kr. - verdt pengene H.K.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Hei! Jeg anbefaler dere å ta en klinisk bleking ved en klinikk. Behandlingen der tar ca 1/5 time og koster 3.500,- for begge tannrader. Tannleger tar kr 5000 - 6000. Hjemmebleking bruker dere 2 - 3 ganger i året etter den kliniske blekingen for å beholde hvitfargen. link: www.klinikk1.com Ha en strålende fin dag MVH Tor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå