Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenkte jeg mest på:

Beautiful white

Clever white

Dentaway

ellers noen andre dere har brukt som funker?

Jeg har foresten bestilt ett tannblekingsett som var CE godkjent og styrke 16% peroxid de hadde også 22%. Men jeg valgte 16% fordi jeg har veldig sensitive tenner.. håper noen har noen erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På noen virker de sikkert bra, på andre ikke. Det kommer an på "originalfargen" på tennene dine.

Jeg har prøvd to forskjellige hjemmeblekingsgreier, og endte med å gå til tannlegen og fikk gjort det skikkelig der, med kjempegodt resultat.

Skrevet

noen som harforsøkt crest whitening strips og tannkrem?

er ikke å få kjøpt i norge, tror jeg, men lurer på om det funker?

Skrevet
noen som harforsøkt crest whitening strips og tannkrem?

er ikke å få kjøpt i norge, tror jeg, men lurer på om det funker?

Jeg har forsøkt Crest WhiteStrips og er fornøyd med resultatet. Tidligere tråder om tannbleking og Crest White Strips her her og her

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Har selv brukt Beautiful White som jeg fikk fra Ansiktspleie.com

Merket at tennene ble noe hvitere, men ikke drivkvite... kunne kanskje tenkt meg at de ble enda litt hvitere.. men for 395 kr. - verdt pengene :)

H.K.

• 5 måneder senere...
Skrevet
Har selv brukt Beautiful White som jeg fikk fra Ansiktspleie.com

Merket at tennene ble noe hvitere, men ikke drivkvite... kunne kanskje tenkt meg at de ble enda litt hvitere.. men for 395 kr. - verdt pengene :)

H.K.

Skrevet

Hei!

Jeg anbefaler dere å ta en klinisk bleking ved en klinikk. Behandlingen der tar ca 1/5 time og koster 3.500,- for begge tannrader. Tannleger tar kr 5000 - 6000. Hjemmebleking bruker dere 2 - 3 ganger i året etter den kliniske blekingen for å beholde hvitfargen.

link: www.klinikk1.com

Ha en strålende fin dag

MVH

Tor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...