Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal starte nettbutikk og trenger virkelig noen tips til hvem som kan hjelpe meg med dette! Har lett og lett men finner ikke helt det jeg leter etter føler jeg.

Er det noen her inne som vet hvor jeg finner tak i et firma som kan levere en noenlunde ferdig løsning?

Gi meg et tips! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Jeg skal starte nettbutikk og trenger virkelig noen tips til hvem som kan hjelpe meg med dette! Har lett og lett men finner ikke helt det jeg leter etter føler jeg.

Er det noen her inne som vet hvor jeg finner tak i et firma som kan levere en noenlunde ferdig løsning?

Gi meg et tips! :)

Spør en kompis eller venninne som jobber med data/IT. Er det noen i din omganskrets som jobber med/kan slikt? Da kan dere jo forhandle en rimelig pris.

Skrevet
Spør en kompis eller venninne som jobber med data/IT. Er det noen i din omganskrets som jobber med/kan slikt? Da kan dere jo forhandle en rimelig pris.

Har en slektning som driver med nettsider. Men skal han sette det opp for meg gjennom sitt firma vil det jo selvfølgelig komme i en helt annen prisklasse en hva jeg hadde tenkt meg.

Et ferdig oppsett kan man få gratis i dag om man bruker oscommerce/ecommerce. Jeg leter etter noen slike som vil sette opp en side for meg og hvor designet samtidig er bra.

Skrevet

Mamut har en e-handel-greie. Det koster 1-2000 tror jeg (finnes i flere versjoner). Jeg synes ikke det er av de beste, men som en start til butikken begynner å gå med overskudd kan det kanskje funke?

Skrevet

Hvilke netthandelsløsninger er gode? Hilsen en til som lurer... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...