Gå til innhold

Betaler du frisørtimen til din forlover?

Betaler du frisørtimen til din forlover?  

1. 1. Betaler du frisørtimen til din forlover?

• Ja
      23
    • Nei
      17
    • Delvis
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Trampe
Skrevet

Hei! :lol:

Lurer bare på hvor mange som betaler for frisørtimen til sin forlover. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg kommer til å betale for både make-up og frisør til min forlover.

Minnie

Skrevet

Vi betalte ikke frisør for min forlover, men nå var hun heller ikke hos samme frisør som meg…

(Trampe: Forøvrig er det en fin dato dere gifter dere på, - min bursdag! :D )

Skrevet

Jeg skal betale frisør og sminking for min forlover. Hadde faktisk ikke tenkt på det før jeg så et tips om det her inne. Synes det er en fin måte å vise forloveren min at jeg setter pris på henne og som takk for at hun stiller opp. Jeg skal betale min egen frisørtime dagen før bryllupet og betaler hennes også da. Tenker hun blir overrasket når hun får beskjed om at alt er ordnet! :)

Skrevet

Jeg fikk det med i prisen jeg :) Hadde egentlig tenkt å betale for det, men frisøren min syntes frisyren jeg skulle ha var så enkel å få til, at forloveren min fikk være med "på kjøpet". Hun sminket også oss begge to, lagde en nydelig lunch for oss, og hadde kjøpt champagne. Vi fikk selvfølgelig hele frisørsalongen for oss selv hele formidagen :) Vet sannelig ikke hva jeg skulle gjort uten den fantastiske frisøren min!!!

Skrevet

Kommer nok til å bestille time hos samme frisør for oss begge og betale for min forlover, min mor insisterer på å betale pyntingen av meg :) Tror det kan være godt å ha min kjære venninne sammen med meg hos frisøren, trenger nok å roe noen nerver da :kgblunk:

Skrevet

Skal ikke betale for mine forlovere, det har vi blitt enige om. Skal betale for brudepikene, og det blir kostbart nok det :wink:

Skrevet

Vi betaler frisørtimen til forloveren min. Vi skal ikke pynte oss i samme salong fordi det skal pyntes 3 bruder smatidig. Det var litt synd, men vi blir jo fine alikevel. Og høy stemning blir det nok hos frisøren den dagen.

Skrevet

Vi kommer til å betale for frisørtime for min forlover når vi gifter oss.

Veldig greit at vi kan gjøre det sammen den dagen.. Er sikkert koselig å være samtidig...

:P

Skrevet

Ja, jeg betaler for frisøren til forloveren min.

Hun fikk valget om hun ville ha en annen "takk-for-hjelpen" gave eller om frisørtime var interessant. Hun valgt da frisør....

Tror det blir koselig - selv om vi ikke får salongen for oss selv og ikke champagne eller slike ting. :D

Gleder meg!!!!!

Skrevet

Jeg betalte frisør og sminking for min forlover. Vi hadde hele frisørsalongen for oss selv mens frisøren stelte oss, det var en koselig stund :D Fikk til og med lov å røyke der jeg.......

Skrevet

Jeg skal betale frisørtimen til min forlover. Tror det blir veldig ok å ha henne i nærheten, sammen med frisøren min som er en god barndomsvenn av meg. De to sammen kommer nok til å klare å roe meg ganske mye :hoppe:

Skrevet

Forloveren min skal pynte oss begge to- hun er verdensmester og kjenner oss bedre enn noen frisør kunne ha gjort!

Dette blir temmelig gratis, hvis man ser bort ifra champagnen, da....

Skrevet

Jeg kommer til å betale deler av det til min forlover. Skulle egentlig betale alt, men hun nektet. Hun syntes vi hadde nok utgifter. Så da møttes vi på halvveien. Jeg har min egen frisør med meg og hun kommer hjem til meg. Hun hadde dessverre ikke mulighet til å sette opp begge. Så min forlover drar til frisør kl 0900 og kommer opp til meg når hun er ferdig. Regner med at min frisør (som er make upartist i tillegg) legger sminke på oss begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...