Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Katten min gjeiper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hannkatt på ca 5 måneder. Når han koser seg så sikler han veldig mye (mye mer enn andre katter jeg har hatt). i tillegg så gjeiper han... tungen bare siger ut av munnen så fort han begynner å male... veldig søtt å se på, men lurer på om det er noe galt..?

Skrevet
Har en hannkatt på ca 5 måneder. Når han koser seg så sikler han veldig mye (mye mer enn andre katter jeg har hatt). i tillegg så gjeiper han... tungen bare siger ut av munnen så fort han begynner å male... veldig søtt å se på, men lurer på om det er noe galt..?

Ta det helt med ro =) Katten din peser bare :) Akkurat som hunder, kan katter også pese med tungen ute hvis de blir opphisset eller varme.

Det er helt normalt, spesielt vanlig på hankatter i ferd med å bli kjønnsmodne. Min hankatt gjorde akkurat det samme, spesielt når han ble klødd under haken. Han er sluttet med det nå, etter han ble voksen.

Skrevet

Å, min katt geipet også da den var kattunge. Men lå stort sett bare sånn da den sov.

Så søtt å se på, lille rosa tungetippen ut av munnen. :rødme:

Den slutta da den ble voksen.

Skrevet
Å, min katt geipet også da den var kattunge. Men lå stort sett bare sånn da den sov.

Så søtt å se på, lille rosa tungetippen ut av munnen. :rødme:

Den slutta da den ble voksen.

ja det er utrolig sjarmerende å se på :D

slik som denne... (ikke min pus..)

post-19720-1203438372_thumb.jpg

Skrevet
ja det er utrolig sjarmerende å se på :D

slik som denne... (ikke min pus..)

Ja :love:

Skrevet

Å nei!!! da vil jeg ikke at han skal slutte!!! det er jo så nydelig å se på, men var redd det var noe galt med han. hadde nemlig en venninne som hadde en hund som holdt på sånn hele livet. Den hadde rett og slett for stor tunge... hehe, håper pus ikke slutter med det!!

Skrevet
Å nei!!! da vil jeg ikke at han skal slutte!!! det er jo så nydelig å se på, men var redd det var noe galt med han. hadde nemlig en venninne som hadde en hund som holdt på sånn hele livet. Den hadde rett og slett for stor tunge... hehe, håper pus ikke slutter med det!!

du får ta masse masse bilder =)

den vil nok slutte med det når den blir voksen og lærer seg å regulere varme på andre måter. Du får kose deg med synet så lenge det varer :)

Skrevet

Den peser ikke! Den er nok under tannfelling, siden den er 5 mnd, og katter tar ofte tungen ut av munnen når de har vondt i tennene eller i munnhulen. Går nok over når tannfellingen er over også :)

Min katt har en tannsykdom som før ga mye smerter, den hadde tungen ute veldig ofte, Nå har vi trukket de vonde tennene og tungen er inni munnen igjen :)

Skrevet
Den peser ikke! Den er nok under tannfelling, siden den er 5 mnd, og katter tar ofte tungen ut av munnen når de har vondt i tennene eller i munnhulen. Går nok over når tannfellingen er over også :)

Min katt har en tannsykdom som før ga mye smerter, den hadde tungen ute veldig ofte, Nå har vi trukket de vonde tennene og tungen er inni munnen igjen :)

Spennende, dette visste jeg ikke :) Er utrolig mye interessant en kan finne ut om kjæledyrene våre.

Skrevet

Det er enten fordi den koser seg eller det kan være tannfelling:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...