Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 19. februar 2008 #1 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei. Jeg har i mange år vokset "barten". Nå er jeg blitt veldig nysgjerrig på hårfjerning med tråd. Ser det er flere salonger som tilbyr dette. Har noen der ute erfaring med dette, funker det? Hvor lenge varer resultatet. Takk til dere som deler erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 19. februar 2008 #2 Del Skrevet 19. februar 2008 Har bare sett dette bli gjort på tv. Tråden napper ut hårene, så vil tro at det varer like lenge som voksing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har gjort det en gang på øyenbrynene, og det er ikke å anbefale..det var så sykt vondt!uff..vokser alltid etter den gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirilltunge Skrevet 20. februar 2008 #4 Del Skrevet 20. februar 2008 Gikk til en Iransk dame i Trondheim en gang. Hun brukte tråd, det er vondt første gangen, men det er verdt det. Absolutt. Blir bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #5 Del Skrevet 21. februar 2008 Gikk til en Iransk dame i Trondheim en gang. Hun brukte tråd, det er vondt første gangen, men det er verdt det. Absolutt. Blir bra resultat. Kan du huske hvor lenge resultatet varte? Skal også til ei fra Iran, tror de kan dette. Men er litt redd for at det skal vokse fort ut igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hey Skrevet 22. november 2008 #6 Del Skrevet 22. november 2008 Kan du huske hvor lenge resultatet varte? Skal også til ei fra Iran, tror de kan dette. Men er litt redd for at det skal vokse fort ut igjen.. hvordan fjerner vi hår med tråd fra overlepper?? vis det med video hvis dere kan please er veldig lei av det jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. november 2008 #7 Del Skrevet 22. november 2008 http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mifs Skrevet 22. november 2008 #8 Del Skrevet 22. november 2008 har sett på videoer på youtube om slik "threading", men hvordan lager de den løkka på tråden? noen som har video av det eller kan forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #9 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Innlegget er redigert. Strix -mod- Endret 24. november 2008 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 23. november 2008 #10 Del Skrevet 23. november 2008 Det funker, men gjør vondt. Kan liksågodt bruke voks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Landra Skrevet 23. november 2008 #11 Del Skrevet 23. november 2008 Hei! Jeg har tatt håret i ansiktet ved hjelp av tråd i mange år nå! Det er veldig vanskelig å lære seg teknikken så det er min mor som gjør det på meg. Jeg syntes hårene blir enda mykere enn når jeg vokser. Jeg føler at ved voks er det alltid noen hårstrå som jeg må nappe, men ved bruk av tråd så tas alt. Til og med det som er like under nesa. Det er vondt men når man begynner så blir området nummen etter hvert! Håper dette var til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #12 Del Skrevet 24. november 2008 Hei. Jeg har i mange år vokset "barten". Nå er jeg blitt veldig nysgjerrig på hårfjerning med tråd. Ser det er flere salonger som tilbyr dette. Har noen der ute erfaring med dette, funker det? Hvor lenge varer resultatet. Takk til dere som deler erfaringer. Du har fått gode videoer på hvordan det gjøres, men man napper altså hårene ut ved hjelp av tråd. Noen synes det holder like lenge som voksing, mens jeg synes det holder like lenge som å nappe hårene med pinsett. Hos meg fungerer voksing best, men selvfølgelig då bør hårene være en viss lengde. Og til obskuriøsitet så oppstod threading fordi muslimske kvinner ikke får lov til å sette stål mot huden (stål, metall eller noe i den dur) Dermed kan de ikke barbere seg og ikke bruke pinsett. Så før voksen fikk den utbredte bruken, oppstod dermed threading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takker Skrevet 24. november 2008 #13 Del Skrevet 24. november 2008 takk for at dere er såååå snille og svarer, og deler erfaringer med andre det setter jeg stårt pris på takk til alle som har svart og som ikke har svart ehhhehhe gid<3<3 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 27. desember 2009 #14 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei. jeg lurte på om noen visste om en plass de drev med sånn threading i kristiansand området? Fikk lyst å prøve enten det eller bleking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå