Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #1 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg opplever stadig at når jeg drikker blir jeg i skikkelig kjempehumør og får lyst på sex. Samboeren min sier at det alltid er garanti for at det bli gøy når jeg tar meg en tur på byen med venninner og tar med meg noen øl. Jeg merker det selv også: Jeg blir i kjempestemning, flørter kanskje litt med andre menn (uten noen baktanker om at jeg skal være sammen med andre enn ham jeg er glad i!). Når jeg kommer hjem er jeg nesten alltid helt kåt og vekker samboeren min. Vi har det aldri så heftig som da....Er det andre jenter som har det på samme måten ?? Jeg har diskutert det med andre. Noen sier at de har det på samme måten. Etter noen drinker slår de seg skikkelig løs. Andre sier at når de kommer hjem på kvelden er de bare trøtt og sex er det siste de er interessert i. Hvordan er det med dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 1. mai 2003 #2 Del Skrevet 1. mai 2003 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 1. mai 2003 #3 Del Skrevet 1. mai 2003 Det er vel først dagen etter ei fyllekule at driftene tar fullstendig kontroll over en stakkar. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mai 2003 #4 Del Skrevet 1. mai 2003 Trenger ei fyllekule jeg visst. Husker nemlig ikke om jeg blir kåt eller ikke når jeg er på det stadiet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 1. mai 2003 #5 Del Skrevet 1. mai 2003 jeg blir ganske kosete av alkohol ja og hopper på typen min men det er ingen garanti for en fantastisk hyggestund, kan hende jeg spyr og sovner midt i akta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 1. mai 2003 #6 Del Skrevet 1. mai 2003 Kanskje det har noe med mengde og type alkohol man drikker? Det er vel noe i at f.eks. rødvin typisk kobles til at jentene blir gode og varme? Så sant man er glad i sex og allerede yr, så vil nok ikke en liten mengde alkohol begrense lysten tror jeg, da tror jeg det er for mye alkohol som kan slukke interessen.(slukne...bokstavelig talt! ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 1. mai 2003 #7 Del Skrevet 1. mai 2003 Det er vel heller at hemningene kastes (for noen mennesker) til alle kanter etter et visst inntak alkoholenheter... Dette gjaldt jo ikke single i første rekke da, men der kommer vi iallefall inn på at bedømningsevnen svekkes, og dermed blir jo utvalget bedre og bedre! ¤type digresjon¤ Når det plutselig blir knakende mange flotte karer i lokalet er det på tide å gå hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #8 Del Skrevet 1. mai 2003 Kona er ofte yr og vill når hun kommer fra jentefest på byen. Da er det bare å vere klar! Skulle gjerne hørt fra en jente som har det slik hva det er som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 1. mai 2003 #9 Del Skrevet 1. mai 2003 etter jentefest sier du? ja, det er vel ikke rart, så mye sex som det prates det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 3. mai 2003 #10 Del Skrevet 3. mai 2003 Der kjenner jeg meg igjen.. Får alltid slike lyster når jeg har tatt meg et par drinker.. Jeg klager ikke og samboeren klager heller ikke.. Så for meg gjør det ikke noe.. Lurer litt å hva som gjør at man blir kåtere når promillen stiger..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 3. mai 2003 #11 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er helt greit med noen glass innenbords - men enda bedre dagen etter... Joda - jeg kjenner meg igjen - sambo vet at jeg gjerne vil kose har jeg vært på byen. Og ikke minst dagen etter. Hører han på kjøkkenet, må kanskje ta meg en aldri så liten bytur... (for hans skyld.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 3. mai 2003 #12 Del Skrevet 3. mai 2003 Brille-promille er jo ganske utbredt...når alle gutta du ikke likte når du kom begynner å bli flotte, da er det på tide å gå hjem..(alene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 3. mai 2003 #13 Del Skrevet 3. mai 2003 Merker det kribler litt ekstra etter et par glass vin, men det er en hårfin balanse mellom akkurat passe og litt for mye. Tror det er med oss kvinner som med mennene at lysten øker, mens ytelsesevnen reduseres. Hvis man er skikkelig brisen, er det ikke lett å få orgasme. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 3. mai 2003 #14 Del Skrevet 3. mai 2003 Enig med Lisa-Beth. Blir helt klart kåtere av å drikke, men evnen til orgasme svekkes etter bare to-tre glass vin. Synd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mai 2003 #15 Del Skrevet 4. mai 2003 Sex er best uten noe innabords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #16 Del Skrevet 4. mai 2003 Blir i kjempehumør av passelig med alkohol, jentefest, vanlig fest, en tur på byen.. osv.. Men greit med litt kos da.. og så ta det igjen skikkelig om morgenen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #17 Del Skrevet 4. mai 2003 Tror vel jeg ender på samme konklusjon som Sexysadie. Sex er best i edruelig tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 4. mai 2003 #18 Del Skrevet 4. mai 2003 Alt med måte, er jeg overstadig beruset er det søvn som har førsteprioritet, men etter å ha hatt nedpå akkurat passelig med f.eks rødvin blir jeg sååå happy, kosete, pusete og lysten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #19 Del Skrevet 5. mai 2003 Sex er best uten noe innabords. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 6. mai 2003 #20 Del Skrevet 6. mai 2003 Sex er best med akkurat passelig innabords. For meg forsvinner det ihvertfall noen hemninger da, og hvis kjærsten har drukket litt også varer det mye lenger enn det pleier... :oops: (men kunsten er jo å ikke overdrive da, er man søpledritings er det vrient å komme til finalen ihvertfall ) Men for min del har det ingen ting med hvorvidt jeg har vært ute med jentene eller annen bytur, og det har heller ingen ting med vin å gjøre, jeg drikker nemlig bare øl... (men det virker det og altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå